Gå til innhold

Siste Ordet 5. [oppdaterte regler 16.11.06!]


b-real

Anbefalte innlegg

Dagen min er ikke den samme uten The Strategy-player. Hvor er han montro. Har jo ikke vært pålogget på dagevis! I'm going crazy!

 

Hva skal folk her finne på idag da?

6929763[/snapback]

Vel først skal jeg sitte på forumet, så skal jeg bli hørt i prøvestoff...

 

Høres det ikke morro ut? :ermm:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
:love: Vero_nica....

 

Vann? Hvorfor i helvette bør jeg drikke vann og melk? Det er en meget dårlig kombinasjon. Erstatt vannet med o'boy pulver, he HE, o BOY ja. Kniis, tok dere den? Fantastiske hw-nerder?

 

Sharpnel - Undertaker revolver (hardkick mix)

 

THE EARTH FALLS.

6929723[/snapback]

Fortrekker å blande vannet/melken med proteinpulver med sjokoladesmak, slår oboy! :innocent:

6929764[/snapback]

 

Jeg foretrekker å drikke pepsi, mens jeg spiser cheeze doodles og gjerne aktiviserer meg med Counter-Strike. Da sitter jeg meget fint. Trening? Ødelegge livet og sennene på slik en galskap? Idiotisk. Og ja, ut ifra at du drikker/spiser proteinpuvler, så trener du. Det er konklusjonen min. Takk.

Lenke til kommentar
:love: Vero_nica....

 

Vann? Hvorfor i helvette bør jeg drikke vann og melk? Det er en meget dårlig kombinasjon. Erstatt vannet med o'boy pulver, he HE, o BOY ja. Kniis, tok dere den? Fantastiske hw-nerder?

 

Sharpnel - Undertaker revolver (hardkick mix)

 

THE EARTH FALLS.

6929723[/snapback]

Fortrekker å blande vannet/melken med proteinpulver med sjokoladesmak, slår oboy! :innocent:

6929764[/snapback]

 

Jeg foretrekker å drikke pepsi, mens jeg spiser cheeze doodles og gjerne aktiviserer meg med Counter-Strike. Da sitter jeg meget fint. Trening? Ødelegge livet og sennene på slik en galskap? Idiotisk. Og ja, ut ifra at du drikker/spiser proteinpuvler, så trener du. Det er konklusjonen min. Takk.

6929776[/snapback]

*Hånlig latter* Trening er langt ifra idiotisk. Bare man holder seg til det man veit kroppen tåler, gir det overskudd og et sunnere liv om kostholdet står til.

Lenke til kommentar
Allergisk mot appelsin. Går det ann også nå? Fælt så mye man kan bli allergisk mot her i verden da!

6929814[/snapback]

Jeg er allergisk mot citrus. Alt som er knøttlite syrlig kan jeg ikke spise. Som f.ex frukt. Jeg tåler ikke saft engang :hrm: Nå gjør det vondt inni munnen og jeg kjenner det er litt vanskelig å puste. Jeg tror jeg stopper med jaffaen nå.

Lenke til kommentar
Jeg spiser jaffa. Faen ikke smart når man er überallergisk mot appelsin. Gjør vondt overalt inni munnen, men det er så godt  :blush:

6929810[/snapback]

 

Hmm, det høres ut som en stor bagatell for deg ja Mushi. Du kan jo erstatte de sjokoladetrukne kjeksene med en übergod penis? xDD Jeg kan stille. Og siden vi begge er attentioners, passer det seg meget godt med en thread, og kanskje mushi-doing-über.com etterpå? Bare et løst forslag liksom.

Du vet.. Jeg ser på bilder av deg daglig, kanskje timelig. Du er meget pen.

Leter etter noe som deg.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...