DNA Skrevet 24. september 2006 Del Skrevet 24. september 2006 Dagen min er ikke den samme uten The Strategy-player. Hvor er han montro. Har jo ikke vært pålogget på dagevis! I'm going crazy! Hva skal folk her finne på idag da? 6929763[/snapback] Vel først skal jeg sitte på forumet, så skal jeg bli hørt i prøvestoff... Høres det ikke morro ut? Lenke til kommentar
Dragonheart Skrevet 24. september 2006 Del Skrevet 24. september 2006 Ah, hvor er bundy? Jeg savner han Dagen min er ikke det samme uten han 6929750[/snapback] bundy stakk ut en tur tror jeg. 6929758[/snapback] Ah, han er er vel her snart. Lenke til kommentar
Halvgud Skrevet 24. september 2006 Del Skrevet 24. september 2006 Vero_nica.... Vann? Hvorfor i helvette bør jeg drikke vann og melk? Det er en meget dårlig kombinasjon. Erstatt vannet med o'boy pulver, he HE, o BOY ja. Kniis, tok dere den? Fantastiske hw-nerder? Sharpnel - Undertaker revolver (hardkick mix) THE EARTH FALLS. 6929723[/snapback] Fortrekker å blande vannet/melken med proteinpulver med sjokoladesmak, slår oboy! 6929764[/snapback] Jeg foretrekker å drikke pepsi, mens jeg spiser cheeze doodles og gjerne aktiviserer meg med Counter-Strike. Da sitter jeg meget fint. Trening? Ødelegge livet og sennene på slik en galskap? Idiotisk. Og ja, ut ifra at du drikker/spiser proteinpuvler, så trener du. Det er konklusjonen min. Takk. Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 24. september 2006 Del Skrevet 24. september 2006 Espen, party @ my house. Jeg har O'Boy. Lenke til kommentar
Killerquo Skrevet 24. september 2006 Del Skrevet 24. september 2006 Vero_nica.... Vann? Hvorfor i helvette bør jeg drikke vann og melk? Det er en meget dårlig kombinasjon. Erstatt vannet med o'boy pulver, he HE, o BOY ja. Kniis, tok dere den? Fantastiske hw-nerder? Sharpnel - Undertaker revolver (hardkick mix) THE EARTH FALLS. 6929723[/snapback] Fortrekker å blande vannet/melken med proteinpulver med sjokoladesmak, slår oboy! 6929764[/snapback] Jeg foretrekker å drikke pepsi, mens jeg spiser cheeze doodles og gjerne aktiviserer meg med Counter-Strike. Da sitter jeg meget fint. Trening? Ødelegge livet og sennene på slik en galskap? Idiotisk. Og ja, ut ifra at du drikker/spiser proteinpuvler, så trener du. Det er konklusjonen min. Takk. 6929776[/snapback] *Hånlig latter* Trening er langt ifra idiotisk. Bare man holder seg til det man veit kroppen tåler, gir det overskudd og et sunnere liv om kostholdet står til. Lenke til kommentar
Halvgud Skrevet 24. september 2006 Del Skrevet 24. september 2006 *Hånlig latter* Trening er langt ifra idiotisk. Bare man holder seg til det man veit kroppen tåler, gir det overskudd og et sunnere liv om kostholdet står til. Du er faen ikke så dum du.. Hmm, må jeg tenke over litt.. Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 24. september 2006 Del Skrevet 24. september 2006 Tidenes deiligste fyr: Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 24. september 2006 Del Skrevet 24. september 2006 Trening er faktisk gøy. Alltid like deilig etter en trening når du kjenner at alle musklene verker og kroppen er helt utslitt. Lenke til kommentar
mushi Skrevet 24. september 2006 Del Skrevet 24. september 2006 Jeg spiser jaffa. Faen ikke smart når man er überallergisk mot appelsin. Gjør vondt overalt inni munnen, men det er så godt Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 24. september 2006 Del Skrevet 24. september 2006 Allergisk mot appelsin. Går det ann også nå? Fælt så mye man kan bli allergisk mot her i verden da! Lenke til kommentar
DNA Skrevet 24. september 2006 Del Skrevet 24. september 2006 The most sexy musicvideo award /Lattermodus enabled. Lenke til kommentar
Halvgud Skrevet 24. september 2006 Del Skrevet 24. september 2006 Jeg sier bare: LOL, som jeg sa i de gamle dager, når vi gruste.. Hmmpf, hva het de? CPL DUDES FRA DENMARK ;D - Kniis. Ja, Stingern er et meget attraktiv person. Flott personlighet tho, så ikke legg ut så mye shit om han, fyren er genial. Har du smileyene enda? :O Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 24. september 2006 Del Skrevet 24. september 2006 Akkurat som pappa, han spiser marsipan og nøtter hver jul, selv om han alltid har hatt nøtteallergi. Klør som bare det i halsen, "så nå må jeg vel stoppe". Lenke til kommentar
mushi Skrevet 24. september 2006 Del Skrevet 24. september 2006 Allergisk mot appelsin. Går det ann også nå? Fælt så mye man kan bli allergisk mot her i verden da! 6929814[/snapback] Jeg er allergisk mot citrus. Alt som er knøttlite syrlig kan jeg ikke spise. Som f.ex frukt. Jeg tåler ikke saft engang Nå gjør det vondt inni munnen og jeg kjenner det er litt vanskelig å puste. Jeg tror jeg stopper med jaffaen nå. Lenke til kommentar
DNA Skrevet 24. september 2006 Del Skrevet 24. september 2006 Welcome to the club mushi. Alergisk mot nesten alle frukt og nøtter Lenke til kommentar
Halvgud Skrevet 24. september 2006 Del Skrevet 24. september 2006 Jeg spiser jaffa. Faen ikke smart når man er überallergisk mot appelsin. Gjør vondt overalt inni munnen, men det er så godt 6929810[/snapback] Hmm, det høres ut som en stor bagatell for deg ja Mushi. Du kan jo erstatte de sjokoladetrukne kjeksene med en übergod penis? xDD Jeg kan stille. Og siden vi begge er attentioners, passer det seg meget godt med en thread, og kanskje mushi-doing-über.com etterpå? Bare et løst forslag liksom. Du vet.. Jeg ser på bilder av deg daglig, kanskje timelig. Du er meget pen. Leter etter noe som deg. Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 24. september 2006 Del Skrevet 24. september 2006 Mange klassikere ja Espen: Lenke til kommentar
Fisker Skrevet 24. september 2006 Del Skrevet 24. september 2006 Aldri sett så mange røde og grønne navn her samtidig jeg, er det om å gjøre og sette advarsler i dag? 6929760[/snapback] Hvorfor tror du? Har du sett antall sider? Go operation spamhell!! Go! Go! Go!!111 Lenke til kommentar
Solid Skrevet 24. september 2006 Del Skrevet 24. september 2006 Post nummer 100.000 tusen og ikke et jævla bra innlegg. Lenke til kommentar
mushi Skrevet 24. september 2006 Del Skrevet 24. september 2006 ymnaren: nei. Hold opp å plag meg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg