Gå til innhold

Siste Ordet 5. [oppdaterte regler 16.11.06!]


b-real

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Vi kan diskutere skjørtelengder.. hvor langt skal ett skjørt være?

6098315[/snapback]

20cm!

EDIT: Så kort som mulig.

6098324[/snapback]

Neeeh, må ikke være alt for kort heller, da ser det bare slitt ut. Rett over knærne :yes:

 

Fikk meg forresten til å tenke på for et par dager siden, da det var varmt men litt vind. Gikk ei deilig dame med ganske kort skjørt foran meg som flagra opp bak uten at hun merka det. Sommer :love:

Lenke til kommentar
Knelengde er en fin skjørtelengde.... Miniskjørt er det veldig få som ser bra ut med.... :)

6098332[/snapback]

 

Jeg hadde på meg noe jeg selv synes er ett kjempepent skjørt.. det er litt slike folder på det... *svosj" og framme går det rett ovenfor knea. Bak går det litt lengre ned.. og så hadde jeg fine høye sko på... så sto jeg og vente på å bli henta av typen min i natt, og så kom det en gutt bort til meg og sa :"fint skjørt"

 

Da ble jeg så fryktelig usikker :cry:

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-Axby2kEH

hehe... sikkert ikke noe å bekymre seg over. Jeg gikk over en sånn ting som blåste luft med miniskjørt engang. Det mobbes jeg for ennå

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+1242
hihi,satt ei i kort skjørt bak meg i en gressbakke på fotballkamp her om dagen ;) hun hadde riktignok på seg noe under.. men jeg gadd ikke sitte å kikke noe særlig.. flyttet heller på meg litt etterpå..

6098355[/snapback]

det er da man skal snu seg dønn rundt å stirre.

Lenke til kommentar
hihi,satt ei i kort skjørt bak meg i en gressbakke på fotballkamp her om dagen ;) hun hadde riktignok på seg noe under.. men jeg gadd ikke sitte å kikke noe særlig.. flyttet heller på meg litt etterpå..

6098355[/snapback]

Min situasjon knuser din uansett :p

Lenke til kommentar
hehe, en ny fin signatur Linn Christin :)

6098338[/snapback]

 

Hehe, takk takk. Var mange godbiter å velge mellom fra rundt 9'tiden i kveld, men valget fallt tilslutt på denne :)

6098368[/snapback]

 

 

hehe, la merke til dette ja..

 

hihi,satt ei i kort skjørt bak meg i en gressbakke på fotballkamp her om dagen ;) hun hadde riktignok på seg noe under.. men jeg gadd ikke sitte å kikke noe særlig.. flyttet heller på meg litt etterpå..

6098355[/snapback]

Min situasjon knuser din uansett :p

6098373[/snapback]

 

 

og din er ?

Lenke til kommentar
Huff, minner meg om når den styggeste jenta i klassen satt på gresset og sprika :sick:

Skjeløyd, massevis av kviser. Stygg generelt.

6098363[/snapback]

 

 

eneste du manglet var å beskrive hvordan hun så ut oppunder der, men ellers takk :p

6098369[/snapback]

Huff, TROR du jeg så nøye etter?(NEI) Fy faen :sick:

 

Skjeiv i ansiktet også, som quasi modo.

Endret av Bundy
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...