Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Siste Ordet 5. [oppdaterte regler 16.11.06!]

b-real

Anbefalte innlegg

Hmm, ok da :p  Jeg hadde ikke noe bedre å finne på heller, egentlig så skulle vennina mi komme og se på film med meg, men vi utsatte det til i dag i stedet.. eller senere da ;)

6926860[/snapback]

Snakker om en sol, det ser ut som om jeg kjenner det menneske som akkurat parkerer i gården min :)

Snakkes imorgen dag/kveld/natt eller noe!

Kos dere videre, *busy*

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Faen dere har spamma 15 sider siden sist :ohmy:

Jeg begynner å bli litt full..

Kompisen min kom hjem fra byen for 5 min siden. Han må kjøre til oslo herfra kl 5 :!: Han er så drita at han klarer såvidt å gå! Party på e18! :cool:

EDIT: ser neppe ut som han kommer seg på jobb idag gitt, han sover som er stein på sofaen. Klarer ikke få han over i senga si engang :wee:

EDIT2: natta :)

Endret av mushi
Lenke til kommentar

Festefulleslemmefolk. :(

Nå over til litt nerdeprat:

Ah, det er litt av et styr å installere Linux på min disk nr. 2. :( Først må jeg slette en haug av ting på min lille C-disk, så må jeg legge over "viktige"(ting jeg ikke gidder å laste ned/installere på nytt) ting til C-disken. Disse tingene er ofte ganske store, og det tar evigheter før alt er ferdig. :(

EDIT: Og jeg er pokkers så trøtt, også. Men nå må jeg snu det. :(

EDIT2: Wow, innlegget mitt inneholdt hele fire veldigleiseg-"smile"fjes. :(

EDIT3: Har du sett! Nå var jo alt ferdig, og da er det på tide å installere selve operativsystemet. Nå blir jeg nok borte en liten stund, og dere må klare dere uten meg en halvtime. :(

Endret av Flaringo
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...