Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Siste Ordet 5. [oppdaterte regler 16.11.06!]

b-real

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
En teori som verserer etter at du kom med nøyaktig den samme posten 8-10 ganger baki her... Jeg trodde kanskje du hadde virus på maskin!

6926803[/snapback]

8 ganger? Eh...huh? Jeg har ISP-problemer...gratis trådløst nett er ikke så stabilt...
noen som gidder og fjerne all warningzen min?

dere får en e-klem.

6926808[/snapback]

Nops, du har fortjent de alle :)
Lenke til kommentar
En teori som verserer etter at du kom med nøyaktig den samme posten 8-10 ganger baki her... Jeg trodde kanskje du hadde virus på maskin!

6926803[/snapback]

8 ganger? Eh...huh? Jeg har ISP-problemer...gratis trådløst nett er ikke så stabilt...

6926817[/snapback]

Det var litt småmorsomt en periode her på din bekostning. Men du får saksøke ISP'en, kanskje du får fiber rett inn i veggen som plaster på såret? ;)

Lenke til kommentar
Det var litt småmorsomt en periode her på din bekostning. Men du får saksøke ISP'en, kanskje du får fiber rett inn i veggen som plaster på såret? ;)

6926821[/snapback]

Jeg har fiber rett i veggen, de ordner ikke sentralene osv før i uke 40.

Og..vel...at folk har det artig på min bekostning er intet nytt.

Der ringte de fra bodø taxi...de er der om 3-4 min så vi får se hva som skjer videre derfra.

Lenke til kommentar
jeg lehher meg np..vi dnskkes golkens..natta"

6926759[/snapback]

lol fyllaposting slår å sove. jeg har derimot mer keyboarding skills enn deg.

6926771[/snapback]

Det ble litt CH3CH2OH på deg selv om du er syk virker det som. Dette lover bra for lørdagsnatten.

6926781[/snapback]

Jepp jepp. Tar kveldscoken før jeg legger meg, vurderer også å se Space Mutiny. Hvor er carazzy kimmi ikveld?

Lenke til kommentar

Hater utesteder, marken og alle sånne ting. Gangstere, klyser og fjortisser som bare det. Bedre med lokale fester, er jo ikke mulig å drikke når du skal gå overalt, prate med alle folk osv.

Nå er det fest like bortenfor her, 260kr for å komme inn + 18årsgrense. Bare fulle, gamle folk som skal yppe på juling. Spørte ambulanse-sjåføren om å få sove i sengen i ambulanse-bilen, men fikk jeg lov? Nei. =(

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...