Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Siste Ordet 5. [oppdaterte regler 16.11.06!]

b-real

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Du kan altid tilby Ueland the creator of this world, eller jeg er bestikkelig ;)

6926694[/snapback]

Har du satt opp PayPal-tjeneste? Hvis ikke, det må du gjøre! :p

6926698[/snapback]

God idè det der, men vi har jo b-real sin da :)

Hvor mye skal det koste for en liten tittel da? 200,-? 3 4 5?

6926700[/snapback]

Si fra 10 000 kr og oppover du :)

Lenke til kommentar

Fan også. Nå ringte en kompis av meg..han var LYN forbanna og han satt å lekte med tanken på å knuse den ølflaska han satt med fordi han kom til å klikke på noen av folkene, og når han tar av så er det ikke bra i det hele tatt. Og så hører jeg bare FAAAAAAAAANN!! for så at man hører så vidt det er at det er bråk og så blir man brutt. Drit også...håper han ikke har klikket fullstendig der nede...

Lenke til kommentar
Fan også. Nå ringte en kompis av meg..han var LYN forbanna og han satt å lekte med tanken på å knuse den ølflaska han satt med fordi han kom til å klikke på noen av folkene, og når han tar av så er det ikke bra i det hele tatt. Og så hører jeg bare FAAAAAAAAANN!! for så at man hører så vidt det er at det er bråk og så blir man brutt. Drit også...håper han ikke har klikket fullstendig der nede...

6926715[/snapback]

Oida, det høres ikke særlig bra ut vil jeg påstå. Håper det går bra med han da :)

Keep us updated...

Lenke til kommentar
God idè det der, men vi har jo b-real sin da :) 

6926709[/snapback]

Etter kveldens spamming fra den kanten? Næh, tror nok det må bli fra en Admin skal det være pålitelig nok. Jeg lager jo konspirasjonsteorier om modsa stadig vekk :whistle:

:innocent:

6926723[/snapback]

Hehe, mulig, mulig, men b-real er pålitelig, han er bare en fylle-spammer ;)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...