Gå til innhold

Siste Ordet 5. [oppdaterte regler 16.11.06!]


b-real

Anbefalte innlegg

Så teit ! Hva skjer hvis jeg adder deg på msn bundy  ? :p

6098089[/snapback]

Jeg slår deg ned. Slår deg i kjeven så du besvimer.

6098118[/snapback]

hvorfor ikke ta nesa? koster bare 7500 :whistle:

6098134[/snapback]

 

Klarer meg fint uten nese ^^ Har du ikke hørt om Pegnose Pete ?

 

Btw : vi klarte ikke questet :ohmy:

Endret av Moff
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+1242
Jeg får såvidt let igjennom en side før det dukekr opp 2 nye...crasy dette her...

6098112[/snapback]

 

Du leser sakte?

6098122[/snapback]

scoret over gjennomsnittet på en sånn lesetest jeg hadde i 6. klasse.

Men jeg juksa litt. strøk over svarene som ikke passet uten å lese setningen foran.

Ikke bare leser jeg sakte men poster også sakte... siden det er en side siden jeg leste det du skrev :fun:

Endret av Slettet+1242
Lenke til kommentar
scoret over gjennomsnittet på en sånn lesetest jeg hadde i 6. klasse.

Men jeg juksa litt. strøk over svarene som ikke passet uten å lese setningen foran.

6098173[/snapback]

Slike tester måler ikke hvor fort man leser, bare hvor fort man klarer å krysse av. Et bedre mål er hvor lang til du bruker på å lese et gitt kapitell i en gitt bok.

Lenke til kommentar
Jeg får såvidt let igjennom en side før det dukekr opp 2 nye...crasy dette her...

6098112[/snapback]

 

Du leser sakte?

6098122[/snapback]

scoret over gjennomsnittet på en sånn lesetest jeg hadde i 6. klasse.

Men jeg juksa litt. strøk over svarene som ikke passet uten å lese setningen foran.

6098173[/snapback]

Det er i 6. klasse da :p

 

Scorte alltid hoeyest paa slike tester, uten aa jukse. Dvs, jeg var bestandig foerst ferdig. Man fikk de jo aldri tilbake saa. :fun:

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+1242
scoret over gjennomsnittet på en sånn lesetest jeg hadde i 6. klasse.

Men jeg juksa litt. strøk over svarene som ikke passet uten å lese setningen foran.

6098173[/snapback]

Slike tester måler ikke hvor fort man leser, bare hvor fort man klarer å krysse av. Et bedre mål er hvor lang til du bruker på å lese et gitt kapitell i en gitt bok.

6098188[/snapback]

Tjaa...

Det funker jo til en viss grad. lærerene fatter jo om man har krysset av masse feil, samtidig som man kan hjelpe de som bruker lang tid.

Lenke til kommentar
scoret over gjennomsnittet på en sånn lesetest jeg hadde i 6. klasse.

Men jeg juksa litt. strøk over svarene som ikke passet uten å lese setningen foran.

6098173[/snapback]

Slike tester måler ikke hvor fort man leser, bare hvor fort man klarer å krysse av. Et bedre mål er hvor lang til du bruker på å lese et gitt kapitell i en gitt bok.

6098188[/snapback]

Det viser forstaaelse for det du leser. Mao. kan du ikke bare skumme igjennom uten aa tenke over det.

 

:fun: funtime er naa offisielt over :fun:

Lenke til kommentar
Tjaa...

Det funker jo til en viss grad. lærerene fatter jo om man har krysset av masse feil, samtidig som man kan hjelpe de som bruker lang tid.

6098206[/snapback]

På slike tester hoppet jeg rett til setningene med valgalternativer i. På den forrige lesetesten var det i tillegg noen sider fra en bok jeg hadde lest før, jeg scoret veldig bra på den testen.

Lenke til kommentar

God natt godtfolk. Snakkes i morgen. Ikke spam saa altfor mye i natt.

 

*klemme paa nerdVANNA, PepsiCo, -shorty-, Hylo, Seether, kfz, anners, Zlatzman, Skarstad, quakie, Torstein OK, Zappza, snaxxor, Linn Christin, fredrikrb, Shikaru, h3nrik og DanielKorshar, samt tomaten, bundy og diverse glemte*

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...