Gå til innhold

Siste Ordet 5. [oppdaterte regler 16.11.06!]

b-real

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Ånei! Skarstad har gått emo! Vi må få lagt ham inn på en klinikk før han begår forum-selvmord omg!

6925880[/snapback]

Da legger jeg meg...

God natt...

6925886[/snapback]

Du legger deg på grunn av mitt innlegg? Klokken begynner å bli en del ja. Men i kveld skal jeg legge meg litt sent. Elsker å koseprate i SO5.

6925899[/snapback]

Koseprat i SO er digg. Men jeg er trøtt! =/

Lenke til kommentar

Ingenting er som litt positiv tilbakemelding på et forum. Spesielt sidem emkelte brukere kaller oss diverse ting når de får advarsler av oss moderatorer og administratorer. Tihi. Jeg mener å huske at vi har en liste over morsomme ting folk har kalt oss etter advarsler på intra-forumet :)

Lenke til kommentar
Ingenting er som litt positiv tilbakemelding på et forum. Spesielt sidem emkelte brukere kaller oss diverse ting når de får advarsler av oss moderatorer og administratorer. Tihi. Jeg mener å huske at vi har en liste over morsomme ting folk har kalt oss etter advarsler på intra-forumet :)

6925909[/snapback]

Da har dere sikkert lært endel nye banneord ja :lol:

Lenke til kommentar

6925909[/snapback]

Den kunne da vært og fått liv i igjen? Skal se om jeg finner den jeg :)

Det er kjempe koselig å småprate kos her i So, det er da trossalt ikke bare SPAM i denne tråden :)

Lenke til kommentar
Ånei! Skarstad har gått emo! Vi må få lagt ham inn på en klinikk før han begår forum-selvmord omg!

6925880[/snapback]

Det gikk over nå, man kan jo ikke ta noe fra en slik attention-whore som Vero_NiCa alvorlig.

6925909[/snapback]

Vil se. Nå.

EDIT: Jeg glemte noen streker og STORE BOKSTAVER i nicket til Vero_NiCa.

Endret av Skarstad
Lenke til kommentar
Du kan få en helt gratis av meg. Eventuelt kan du bryte noen retningslinjer og få av en hvilken som helst moderator/admin.

6925970[/snapback]

Ok.. du er en 8%"#?=?`*bryte retningslinje* :dribble:

..æsj, nei. Det blir ikke riktig. Jeg må virkelig gjøre noe "bad" for å føle at jeg virkelig har fortjent advarsel =)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...