Gå til innhold

Siste Ordet 5. [oppdaterte regler 16.11.06!]

b-real

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jeg byttet fra SoloX til Fisker. Fair trade, synes jeg.

Men hvorfor? Og hvorfor akkurat Fisker?

6925850[/snapback]

SoloX høres helt forjævlig ut. Var egentlig ment som en spøk (en annen bruker heter SiestaZ, altså brusen Siesta pluss en Z, jeg gjorde det samme med Solo på kødd).

Grunnen til Fisker kommer fra meine eftername.

Lenke til kommentar
Glimrende. Da vet jeg det. Å gjøre forumet til et bedre sted ga jeg opp med for lenge siden ;) Men jeg våger å påstå at spill-kategorien gikk gjennom relativt store kvalitetsforbedringer under min periode som dedikert spill-modertor. Men nå med denne hærsens konsollkrigen som starter ca hvert femte år er nok kvaliteten sunket litt igjen.

Snorre :)

6925781[/snapback]

Jeg kan si så mye at du har gjort en kjempe så langt og fremover vil jeg tro du kommer til å gjøre en enda bedre jobb og dette til en bedre plass :)

"Livshistorien"

6925768[/snapback]

Du trenger ikke fortelle så mye, vi elsker deg uansett pews! :love:

6925784[/snapback]

Det var vel ikke hele livshistorien min vettu, men setter pris at noen trives i mitt nervær :)

Lenke til kommentar
Jeg har kalt meg Herr Brun i 4 år. Selv foreldrene mine kaller meg det til tider :wee:

6925837[/snapback]

Og hva var så bakgrunnen og dieen bak dette nick?

6925845[/snapback]

Lang historie som innebærer en overtrøtt jente sent på kvelden/tidlig på morgenen på en sommerleir sommerferien før jeg begynte på ungdomsskolen.

Lenke til kommentar
Ånei! Skarstad har gått emo! Vi må få lagt ham inn på en klinikk før han begår forum-selvmord omg!

6925880[/snapback]

Da legger jeg meg...

God natt...

6925886[/snapback]

Du legger deg på grunn av mitt innlegg? Klokken begynner å bli en del ja. Men i kveld skal jeg legge meg litt sent. Elsker å koseprate i SO5.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...