Gå til innhold

Siste Ordet 5. [oppdaterte regler 16.11.06!]

b-real

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Det har blitt IN, det å bytte nick. Kanskje noe med at Aalton mekker de så raskt :love:

6925733[/snapback]

Ja, vanligvis står man jo månedsvis i kø når man bruker den egne nick bytte-søkefunksjonen de har satt opp. Aalton er en kjernekar av en forumbruker og forumstyremann.

Lenke til kommentar
Hvor mange grader er det i en ishockeyhall? Bergenshallen f.eks?

6923227[/snapback]

Vil tippe mellom +2 og - 5 grader.

Har ikke peil, bare gjetter helt vilt.

6923274[/snapback]

Hvor mange grader er det i en ishockeyhall? Bergenshallen f.eks?

6923227[/snapback]

Vil tippe mellom +2 og - 5 grader.

Har ikke peil, bare gjetter helt vilt.

6923274[/snapback]

Jeg vil tippe på -10 rundt der :)

6923298[/snapback]

Ikke søren!

Jeg vet ikke noen eksakte tall, men jeg tror det må ha vært +10 grader siden jeg faktisk kunne sitte i ro der i to timer (med bare genser, t-skjorte og dongeribukse) uten å fryse noe særlig.

Endret av endrebjorsvik
Lenke til kommentar
Ja, vanligvis står man jo månedsvis i kø når man bruker den egne nick bytte-søkefunksjonen de har satt opp. Aalton er en kjernekar av en forumbruker og forumstyremann.

6925746[/snapback]

You gotta love Aalton :love:

Du er den beste mod'en! (veit du ikke er ordentlig mod da :p)

Nei nå har jeg besøk. Vi snakkes senere ;) Gla i dere!

Lenke til kommentar
Hvem er Aalton?

6925702[/snapback]

En i forumstyret. Var vist en i forumstyret som hadde vært inaktiv såpass lenge at de erstattet ham. Kjenner ikke til alle detaljer, men Alton kan vel utdype litt hvis han har lyst.

Edit: nå mistet jeg plutselig lysten til å bytte nick. Mange er veldig imot nick bytte, andre er veldig for. :( Hva skal jeg gjøre?

6925709[/snapback]

Vel, jeg kan da godt brette ut livshistorien min om noe gidder å lese den da, men fra spøk til alvor.

DanielR var den tideligere personen i forumstyret for Akam.no - Han var som sagt en ikke-tilstede-værende admin her på forumet.

Jeg fikk en mail fra ledelseb av akam i det jeg fylte 18 om jeg kunne ta over plassen hans da faaeri som redaktøren kaller seg her på forumet er en god venn av meg og han har selv ikke tid til å drive med forumet, så jeg er da hans høyre/venstre hånd (kall nå hva enn du vil)

Med dette er jeg den yngste personen i forumstyret, men jeg tør å si at jeg er også den mest aktive, etter Ueland the creator of this world - diskusjon.no :love: Also known as "Gud" Jeg prøver så godt jeg kan og rydde her på forumet samtidig som jeg har funnet et fristed i SO, eller OT-Baren som jeg trives veldig godt.

Vel dette var litt om meg om hvorfor jeg er den jeg er, og dette er det jeg gidder å skrive om dette så er det mer så send meg en PM :)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...