Gå til innhold

Siste Ordet 5. [oppdaterte regler 16.11.06!]

b-real

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Snakket med Simen1 om dette en gang i tiden, men fant aldri ut av noe  :)

6925504[/snapback]

Da er det jo ikke så rart at diskusjon.no har vanvittig mange "brukere"... Syns ærlig talt de kunne slettet kontoer som ikke har skrevet ett eneste innlegg... Etter en viss tid da selvfølgelig. Ett år på å skrive det første innlegget, det er vel rimelig?

Lenke til kommentar

Vet i hvert fall at de har sletta et par-tre brukere på oppfordring.

Redline_ fikk slettet brukeren Redline (som hadde én post for tre år siden) og overtok brukernavnet.

Fair enough, egentlig.

Lenke til kommentar

Redline_ fikk slettet brukeren Redline (som hadde én post for tre år siden) og overtok brukernavnet.

Fair enough, egentlig.

Lenke til kommentar

Fair enough, egentlig.

6925537[/snapback]

Må man helt opp til topps da? Sende mail til Ueland?

Lenke til kommentar
Må nok via forumstyret da ja :) Viser seg at Snorre ble registrert i 2001 og har postet 0 poster. Da bør jeg vel få overta det nicket. Noen som synes jeg bør skifte fra Orresnei til Snorre ?

6925547[/snapback]

De aller fleste her vet vel du heter Snorre, så det burde ihvertfall ikke bli noe problem sånn sett :)

Lenke til kommentar
er 3 på forumet som heter noe med solveig. den ene brukeren er det noe mistenkelig med :hmm:

6925481[/snapback]

Får jeg spørre hva som er mistenkelig med denne ene brukeren?

Har opplevd det samme...en fra 2000 eller 2001 som kaller seg Even her inne...har 8 poster eller noe sånn. Jeg VIL ha det brukernavnet :xmas:

6925462[/snapback]

Jeg har gjort dette for noen få :)

Samme skitten for meg. Skulle egentlig hete Pjokk (alle kaller meg det IRL), men så er det selvfølgelig en tulling som registrerte seg med dette 26.03.2003. Ingen innlegg, sist aktiv 26.03.2003...

Noen som vet om diskusjon.no sletter brukere som ikke har vært aktive noengang?

6925486[/snapback]

Det er ikke vanlif policy vi utfører, men det er greit å gi bli kvitt el gamle brukere, som ingen bruker - men dette blir ikke gjort :)

er 3 på forumet som heter noe med solveig. den ene brukeren er det noe mistenkelig med :hmm:

6925481[/snapback]

Denne brukeren har jo 0 poster :( kan de ikke bare slette den.

6925491[/snapback]

Den kan jo slettes ;)

Hmm, å drikek seg fra sans og samling kan sende deg på lege vakten med kutt i hodet ;)

6925480[/snapback]

Han ene jeg drakk med i går havna på legevakta, han hopap over et gjerde og forsua foten

6925495[/snapback]

jeg drakk ren sprit på en fest tideligere i sommer og havnet på legevakta og måtte sy 4sting i hodet :blush:

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...