Gå til innhold

Siste Ordet 5. [oppdaterte regler 16.11.06!]

b-real

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
...å miste litt kontrollen over seg selv kan være litt befriende iblant. Slippe seg litt løs skader vel ingen?

6925444[/snapback]

Skader mer enn du aner.

6925453[/snapback]

Ja, her i bygda (altså i Bindal, ikke Brønnøysund) var det en 15-åring som i fylla tok morens bil og kjørte en tur, for så å bli tatt av lensmannen, som til alt overmål var faren hans.

Lenke til kommentar
Fjortiss fyll? Det er da fullt lovlig å drikke seg fra sans og samling så lenge man er over 18 vel? Det er vel egentlig bare da man faktisk har lov til det. Det skal sies at det å miste litt kontrollen over seg selv kan være litt befriende iblant. Slippe seg litt løs skader vel ingen?

6925444[/snapback]

Så klart, men det er et utrykk vi bruker i hallingdal hvor jeg kommer fra uansett hvor gammel man er ;)

Hmm, å drikek seg fra sans og samling kan sende deg på lege vakten med kutt i hodet ;)

Lenke til kommentar
Har opplevd det samme...en fra 2000 eller 2001 som kaller seg Even her inne...har 8 poster eller noe sånn. Jeg VIL ha det brukernavnet :xmas:

6925462[/snapback]

Samme skitten for meg. Skulle egentlig hete Pjokk (alle kaller meg det IRL), men så er det selvfølgelig en tulling som registrerte seg med dette 26.03.2003. Ingen innlegg, sist aktiv 26.03.2003...

Noen som vet om diskusjon.no sletter brukere som ikke har vært aktive noengang?

Lenke til kommentar
Har opplevd det samme...en fra 2000 eller 2001 som kaller seg Even her inne...har 8 poster eller noe sånn. Jeg VIL ha det brukernavnet :xmas:

6925462[/snapback]

Samme skitten for meg. Skulle egentlig hete Pjokk (alle kaller meg det IRL), men så er det selvfølgelig en tulling som registrerte seg med dette 26.03.2003. Ingen innlegg, sist aktiv 26.03.2003...

Noen som vet om diskusjon.no sletter brukere som ikke har vært aktive noengang?

6925486[/snapback]

Snakket med Simen1 om dette en gang i tiden, men fant aldri ut av noe :)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...