Gå til innhold

Siste Ordet 5. [oppdaterte regler 16.11.06!]

b-real

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Carlings er butikken sin, det.

6925379[/snapback]

Carlings har heller aldri klær i min størrelse. :(

@Orresnei: Ja, jeg er alt for tynn. Alt blir baggy, og baggy klær er noe av det verste jeg vet.

Lenke til kommentar
Fyllesyk er deilig. Spesielt i utlandet når man skal hjem med fly samme dag. Snakker av erfaring  :!:

6925391[/snapback]

Jeg har faktisk aldri drukket så mye at jeg har blitt merkbart beruset engang.

6925400[/snapback]

bare en gang jeg har vært SKIKKElig på fylla, og det var i går

Lenke til kommentar
Fyllesyk er deilig. Spesielt i utlandet når man skal hjem med fly samme dag. Snakker av erfaring  :!:

6925391[/snapback]

6925400[/snapback]

Ikke? Du burde prøve det. Du blir garantert fyllesjuk første gangen du drikker deg fra sans og samling ;) Jeg liker egentlig best de gangene jeg drikker en hvitvin og blir merbart småfull av det. Jeg tåler lite alkohol før jeg blir full av en eller anne merkelig grunn. Husker jeg ble kanon av to vinflasker en gang. Det var gøy det.

Lenke til kommentar

6925391[/snapback]

6925400[/snapback]

Ikke? Du burde prøve det. Du blir garantert fyllesjuk første gangen du drikker deg fra sans og samling ;) Jeg liker egentlig best de gangene jeg drikker en hvitvin og blir merbart småfull av det. Jeg tåler lite alkohol før jeg blir full av en eller anne merkelig grunn. Husker jeg ble kanon av to vinflasker en gang. Det var gøy det.

6925422[/snapback]

Orre, ikke oppford til slik fjortissfyll her nå :) er så lei av høre på fester med små gutta "du er så kul", "du er tøff" o.l for å prøve å bli godtatt :no: huff.. er så lei sånne..

Lenke til kommentar

6925422[/snapback]

Skal gjøre mitt beste for å unngå å drikke med "fra sans og samling", men litt behagelig rus kan jeg vel til nød tåle.

Lenke til kommentar

Fjortiss fyll? Det er da fullt lovlig å drikke seg fra sans og samling så lenge man er over 18 vel? Det er vel egentlig bare da man faktisk har lov til det. Det skal sies at det å miste litt kontrollen over seg selv kan være litt befriende iblant. Slippe seg litt løs skader vel ingen?

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...