Gå til innhold

Siste Ordet 5. [oppdaterte regler 16.11.06!]

b-real

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hvem i allverden kom på å produsere Brelett med youghurt-smak? Smaker jo bare underlig!

6925326[/snapback]

Finnest det? :ohmy:

6925330[/snapback]

Ja. NEste gang du er i butikken, se etter en blå Brelett. Der har du det fanzy smøret som bare smaker underlig. Det er altså selve esken/emballasjen som er blå, ikke smøret. Det er fortsatt gult.

Lenke til kommentar
Demille, Men hvor finner jeg noen fine da? :hmm:

6925321[/snapback]

De er jo over alt! I hver eneste kles-butikk med herreklær =)

Uh, for eksempel H&M. Fikk tvunget pappa til å kjøpe en der i dag. Det var gøy, værste er at han kledde den og ;)

6925332[/snapback]

H&M, liker ikke de jeg, har så dårlig utvalg her på CC i Gjøvik :) Jeg er litt fan av Carlings og JC da :) Ja jeg elsker å shoppe :love: (kall meg gjerne rar)

Lenke til kommentar
Hvem i allverden kom på å produsere Brelett med youghurt-smak? Smaker jo bare underlig!

6925326[/snapback]

Finnest det? :ohmy:

6925330[/snapback]

Ja. NEste gang du er i butikken, se etter en blå Brelett. Der har du det fanzy smøret som bare smaker underlig.

6925337[/snapback]

Jeg skal kjøpe 10 pakker, brenne dem og ta bilde og sende Tine. Jeg håper de tar hintet. Smør med yoghurt kan umulig smake godt. Det blir som Sjokolade med smak av fisk og ketchup.

Lenke til kommentar
Jeg digger Jack and Jones. Utlimate butikken for kule klær :D

6925350[/snapback]

Jeg har også sansen for den butikken, veldig mye billig, også har de så fete t-skjorter, ikke altid, men ofte. Uansett så liker den også..

Jeg har to eller tre stripete gensere. Jeg er kul.

6925336[/snapback]

For å bli überkul må du minst ha 5 :cool:

@Aalton: de har da også kule, stripete gensere på Carlings og JC?

6925351[/snapback]

Demille, de har faktisk ikke så mye av det på gjøvik. De er gald i Puma og slikt der, men noe er det atids..

Jeg har lyst på en hvit med svarte striper :D

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...