Gå til innhold

Siste Ordet 5. [oppdaterte regler 16.11.06!]

b-real

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det må da være en nattåpen bensinstasjon i nærheten du kan stikke til?

6924991[/snapback]

Rundt 15 minutter unna ligger det en bensinstasjon, eneste problemet er at jeg bor oppå et fjell (Nattlandsfjellet), og veien tilbake blir da svært tung!

6925000[/snapback]

Det er veien ned som teller :p

Men om du sykler ned, så ringer du foreldrene dine og spør om bli hentet igjen ;) hehe

Lenke til kommentar
Jarmo stengte "vurder brukeren over deg"

Kanskje like greit?.. =/

6925009[/snapback]

Kanskje like greit? Kjempe like greit heter det! Hva er vitsen med å vurdere og bli vurdert av den samme personen om og om igjen?

Kan stjele mine foreldres bil og kjøre ned. Store problemet er at jeg faktisk ikke har kjørt bil før ^^

Lenke til kommentar
Ta det med ro Orre, du taper ihvertfall ikke fett på kroppen når det er sukker du skal ha...

6925028[/snapback]

Hehe, nei var det da. Tror jeg spiser emg noen hjemmelagde rundstykker istedenfor jeg. Kanskje jeg skal steke meg speilegg til. Speilegg er desidert noe av det beste som finnes av mat! Spesielt når de er salte og gode.

Lenke til kommentar
Ta det med ro Orre, du taper ihvertfall ikke fett på kroppen når det er sukker du skal ha...

6925028[/snapback]

Hehe, nei var det da. Tror jeg spiser emg noen hjemmelagde rundstykker istedenfor jeg. Kanskje jeg skal steke meg speilegg til. Speilegg er desidert noe av det beste som finnes av mat! Spesielt når de er salte og gode.

6925040[/snapback]

Du baker litt for mye du. Plasker du litt midt i dammen og?

Lenke til kommentar
Jarmo stengte "vurder brukeren over deg"

Kanskje like greit?.. =/

6925009[/snapback]

Jeg ble vurdert sist, så da var det fett nok. Den vurderingen lagde kvelden min. :wee:

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...