Gå til innhold

Siste Ordet 5. [oppdaterte regler 16.11.06!]

b-real

Anbefalte innlegg

Litt lenger :) Men jeg har da lest igjennom det meste av interne saker og ikke en gang er det nevnt noe om dette du sier.

6924898[/snapback]

Jeg har aldri offisiellt foreslått å banne spesifikke brukere, av åpenbare grunner. :p

Feite damer.. =/

6924908[/snapback]

.

6924910[/snapback]

Så klart, men du er velkommen til å sende meg en PM på hvem du mener burde vært borte, og det vil bli behandlet.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Nå heter han Kadmium.

6924891[/snapback]

Det er jeg klar over, men han stakk herifra etter brukernavnbytte og de fleste her kjenner han ennå som Agressive med én g.

La oss snakke om noe annet. F.eks Bundy.

Ja, hvor er han?

Lenke til kommentar

6924902[/snapback]

Bundy er forumets mest ubrukelige bruker. Han er mindre morsom enn kreft og faktisk om mulig; mindre interessant enn rompa til Linn Christin.

6924919[/snapback]

Vanskelig å ta en diskusjon på det, da de aller, aller fleste er enige.

Lenke til kommentar

6924902[/snapback]

Bundy er forumets mest ubrukelige bruker. Han er mindre morsom enn kreft og faktisk om mulig; mindre interessant enn rompa til Linn Christin.

6924919[/snapback]

Så kutter vi ut pisspreiken her og nå, dette gjelder alle brukere her...

Finn på noe positivt og morsomt folkens.. ;)

Lenke til kommentar

Nå får vi se hva som skjer med Bundy, han har avgitt løfter om skjerpe seg så kaknsje han blie litt seriøs av seg? vel jeg tviler på det :p Men det er lov å håpe. og han har stor muligheter til å endre seg. ingenting er umulig.

Men vi ender den diskusjonen med det at bundy er ganske grei i det hele :)

Lenke til kommentar
Bortevekk, forhåpentligvis. Kanskje Bærumsmobben tok ham i å bruke en Creative mp3-avspiller.

6924945[/snapback]

Siste jeg husker Bundy sa, var at han skulle banke JoachimR, så vi utelukker ikke dét, iallfall.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...