Gå til innhold

Siste Ordet 5. [oppdaterte regler 16.11.06!]

b-real

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Forget about the past and fuck the present!

Drit i å bitch om at so var bedre før og heller GJØR NOE MED DET!

6924832[/snapback]

Det går ikke så lenge mange bruker SO til å poste ting som "Nå skal jeg på skolen", "Nå skal jeg hjem fra skolen", "Nå er jeg hjemme", "Jeg kjeder meg", "Åååh, ingen har postet på tre minutter!!111" og "Jeg skal gjøre lekser".

6924859[/snapback]

Du glemte "Nå har jeg norsk"

Lenke til kommentar
Men da får folk slutte å poste slike poster da. Er jo ikke vanskelig det. Også kan man gjerne diskutere litt interessante ting her inne. Som tidligere idag da man diskuterte kaffe og kaffelukt :)

6924868[/snapback]

Lettere sagt enn gjort, men noe av det som gjorde SO4 så bra, var jo at ingen av de som ikke likte samtaleemnene der ikke brød seg med å whine om det.

Lenke til kommentar

Brukerne gjorde SO4 bedre. Denne hopen med menneskelig søppel burde blitt kastet skrikende ut av vinduet til en sikker død, få kreftsvulster av den mindre gode sorten øverst oppe i ryggraden eller bli kvalt ihjel foran familien sin.

Jeg er så uendelig mye bedre enn dere.

Lenke til kommentar
Men da får folk slutte å poste slike poster da. Er jo ikke vanskelig det. Også kan man gjerne diskutere litt interessante ting her inne. Som tidligere idag da man diskuterte kaffe og kaffelukt :)

6924868[/snapback]

Lettere sagt enn gjort, men noe av det som gjorde SO4 så bra, var jo at ingen av de som ikke likte samtaleemnene der ikke brød seg med å whine om det.

6924883[/snapback]

Joda, det kan meget godt være. Som sagt var jeg aldri aktiv i SO3 eller SO4. Hvis vi brukere her inne kan være enige om å slutte å "whine" her inne kan jo kvaliteten heves ett hakk eller to.

Lenke til kommentar
Vel, jeg har ikke motatt et eneste forslag, eller hørt om noe av det du sier her da :hmm:

6924871[/snapback]

Så har du vært admin i, hva, fjorten dager?

6924879[/snapback]

Litt lenger :) Men jeg har da lest igjennom det meste av interne saker og ikke en gang er det nevnt noe om dette du sier.

Lenke til kommentar
Brukerne gjorde SO4 bedre. Denne hopen med menneskelig søppel burde blitt kastet skrikende ut av vinduet til en sikker død, få kreftsvulster av den mindre gode sorten øverst oppe i ryggraden eller bli kvalt ihjel foran familien sin.

Jeg er så uendelig mye bedre enn dere.

6924887[/snapback]

Jeg vet du er søten...

Lenke til kommentar
Litt lenger :) Men jeg har da lest igjennom det meste av interne saker og ikke en gang er det nevnt noe om dette du sier.

6924898[/snapback]

Jeg har aldri offisiellt foreslått å banne spesifikke brukere, av åpenbare grunner. :p

Feite damer.. =/

6924908[/snapback]

.

Endret av fredrikrb
Lenke til kommentar
noen som har lagt merke til at Oslo S er full av reklameplakater for Cubus med de stygge, tynne damene? det er bare ekkelt med så tynne jenter.

6924905[/snapback]

Nja, det selger visst. Tynne damer.. =/

6924908[/snapback]

kan ikke si at det selger når jeg må se andre veien når jeg går forbi...

Endret av Spazz
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...