Gå til innhold

Siste Ordet 5. [oppdaterte regler 16.11.06!]

b-real

Anbefalte innlegg

Hmmm... Tipper det var bra jeg styla meg ekstra i dag. Tokk faktisk barten også.

RPP?

6923608[/snapback]

RPP = Recent Picture Post. Du er ikke så mye i denne baren du?

Uansett, du har sikkert gode odds. My money's on you. ^^

6923632[/snapback]

Nope, det kan du banne på. Holder meg stort sett i noen få tråder her også. Men den tråden har jeg faktisk sett/hørt om.

Takker, men sånn BTW så posta jeg nettopp et bilde i RPP tråden ;)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Uuuhhh! Du må ikke sove. Søvn er overvurdert.

6923726[/snapback]

Nå får jeg mine egne kommentarer slengt tilbake ja... Det straffer seg å være tøff i trynet for tøffelhelter... :wee:

Men så sa jeg vel egentlig til leieboerne mine i totida at jeg skulle sove litt tidligere idag. Og siden to så har jeg hora her!

Lenke til kommentar

Arg! The voice SUGER! Spill ordentlig musikk på tv'n for en gang skyld! Hvem er det som sender 1-2 år gammel pop på en lørdagskveld? Herregud, håper de går konkurs! :mad:

Pjokk, hvem har ikke fått med seg at du er hore liksom? :p

Endret av mushi
Lenke til kommentar
mushi er søt. Hvorfor ikke bare høre på din egen musikk?

6923754[/snapback]

Fordi jeg er lat :wee: Må finne ut hva jeg skal høre på, pluss at jeg må skru på en bryter på forsterkeren. hihi. Tror jeg kanskje skal sette på når jeg er ferdig å røyke.

Forslag til musikk? Jeg har bare metal/rock

Lenke til kommentar
Arg! The voice SUGER! Spill ordentlig musikk på tv'n for en gang skyld! Hvem er det som sender 1-2 år gammel pop på en lørdagskveld? Herregud, håper de går konkurs!  :mad:

Pjokk, hvem har ikke fått med seg at du er hore liksom?  :p

6923743[/snapback]

Haha, vet. Det har du altid gjort!

Du får ganske mange bra radio kanaler via iTunes da ;) Ganske mange med heavy musikk også :)

Lenke til kommentar
Haha, vet. Det har du altid gjort!

Du får ganske mange bra radio kanaler via iTunes da ;) Ganske mange med heavy musikk også :)

6923887[/snapback]

Satt på musikkvideoer på pc'n nå. 1200 stk kommer alltid godt med. Skjønner ikke folk som synes det er å sløse med plass :roll:

Du får deg ligg idag med det utseende i værtfall :)

Jeg vil heller dø enn å høre på itunes. propaganda nazi-selskap.

Endret av mushi
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...