-Redhead- Skrevet 23. september 2006 Del Skrevet 23. september 2006 hih, er en elgkalv på animal planet som heter Mush ^^ Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 23. september 2006 Del Skrevet 23. september 2006 Hvordan kan noen synes at kaffe ikke lukter godt? Halve opplevelsen ved kaffe er jo lukten! Lenke til kommentar
Klekkus Skrevet 23. september 2006 Del Skrevet 23. september 2006 Hvordan kan noen synes at kaffe ikke lukter godt? Halve opplevelsen ved kaffe er jo lukten! 6923046[/snapback] Jess, sitter å kjenner på duften fra kaffetrakteren min nå jeg. Tenk på hvor digg det blir når kaffen blir ferdig. Lenke til kommentar
mushi Skrevet 23. september 2006 Del Skrevet 23. september 2006 Ehh, ja. Kanskje sitatet er fra deg. Var litt full IRL forrige gang, så det kan jo godt tenkes 6923039[/snapback] Er nok ikke fra meg gitt Jeg er ikke mye å skryte av live. Vil ikke si at depresjon har gjort meg beautyful som du påstår Lenke til kommentar
-Redhead- Skrevet 23. september 2006 Del Skrevet 23. september 2006 (endret) Hvordan kan noen synes at kaffe ikke lukter godt? Halve opplevelsen ved kaffe er jo lukten! 6923046[/snapback] jah.. er så sinnsykt god lukt. Tror jeg bare kjenner 1 person som ikke liker lukta Mener ukokt kaffe da. Endret 23. september 2006 av -Redhead- Lenke til kommentar
fompa Skrevet 23. september 2006 Del Skrevet 23. september 2006 Store fester i bodø? tjaa... du var vel på parken festivaln da eller?hørte å om den storfesten som skulle værra i bodøsjøen, men det var en "hviting" som sladra, tror dere han fikk noen "neger" bander på nakken eller? Veit ikke om det blei noe av den da men du som er "data nerd" og bor i bodø, kjenner du kansje helge kristoffer? 6922987[/snapback] Parken var vel for 2 uker siden elns. Haha, er det mulig. Tipper jeg hadde skambanka han hvis han sladra på meg elns.! Skal høre litt rundt om kring da. Haha xD Nope, kjenner ikke noen helge christopher. Liker du ikek kaffe? Satt nettopp på en kanne kaffe jeg 6923038[/snapback] Vet parken var for 2 uker siden, kansje du var der? bare dra til byen du så finner du vel folk og feste med, eller rønvika, løpsmarka, og bodøsjøen/alstad, sikkert en fest der en plass hehe Lenke til kommentar
mushi Skrevet 23. september 2006 Del Skrevet 23. september 2006 jah.. er så sinnsykt god lukt. Tror jeg bare kjenner 1 person som ikke liker lukta 6923054[/snapback] Nå veit du om to Jeg synes kaffe lukter shit. Lenke til kommentar
Pjokk Skrevet 23. september 2006 Del Skrevet 23. september 2006 "Embrace your depressions, they make you beautyful" - Visdomsord fra ukjent... 6923023[/snapback] Er nok ikke fra meg gitt Jeg er ikke mye å skryte av live. Vil ikke si at depresjon har gjort meg beautyful som du påstår 6923053[/snapback] Må vel jobbe hardere da Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 23. september 2006 Del Skrevet 23. september 2006 Kaffe verken lukter eller smaker godt. Lenke til kommentar
Ø.B. Skrevet 23. september 2006 Del Skrevet 23. september 2006 God morgen folkens Lenke til kommentar
TeggY Skrevet 23. september 2006 Del Skrevet 23. september 2006 (endret) Kaffe verken lukter eller smaker godt. 6923075[/snapback] Da er vi 2 som synes det. Endret 23. september 2006 av TeggY Lenke til kommentar
Klekkus Skrevet 23. september 2006 Del Skrevet 23. september 2006 Store fester i bodø? tjaa... du var vel på parken festivaln da eller?hørte å om den storfesten som skulle værra i bodøsjøen, men det var en "hviting" som sladra, tror dere han fikk noen "neger" bander på nakken eller? Veit ikke om det blei noe av den da men du som er "data nerd" og bor i bodø, kjenner du kansje helge kristoffer? 6922987[/snapback] Parken var vel for 2 uker siden elns. Haha, er det mulig. Tipper jeg hadde skambanka han hvis han sladra på meg elns.! Skal høre litt rundt om kring da. Haha xD Nope, kjenner ikke noen helge christopher. Liker du ikek kaffe? Satt nettopp på en kanne kaffe jeg 6923038[/snapback] Vet parken var for 2 uker siden, kansje du var der? bare dra til byen du så finner du vel folk og feste med, eller rønvika, løpsmarka, og bodøsjøen/alstad, sikkert en fest der en plass hehe 6923056[/snapback] Yes, jeg var i parken ja. Hehe, jajaja. Vi ble nettopp over 10 stykker på fors hos meg. Men vi klarer jo altids å finne en fest. Det er jo NP! Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 23. september 2006 Del Skrevet 23. september 2006 Friele har jo kaffe-fabrikk i Bergen. Hver dag det blåser litt friskt i riktig retning kan jeg kjenne lukten av ristede kaffebønner seile rolig forbi meg. Det er en opplevelse uten om det vanlige. Nesten så jeg bare kan stå og lukte da. Lenke til kommentar
-Redhead- Skrevet 23. september 2006 Del Skrevet 23. september 2006 Friele har jo kaffe-fabrikk i Bergen. Hver dag det blåser litt friskt i riktig retning kan jeg kjenne lukten av ristede kaffebønner seile rolig forbi meg. Det er en opplevelse uten om det vanlige. Nesten så jeg bare kan stå og lukte da. 6923101[/snapback] ah, høres himmelsk ut ^^ Kan stå lenge å lukte på kaffeboksen jeg Lenke til kommentar
mushi Skrevet 23. september 2006 Del Skrevet 23. september 2006 Jeg bor like ved et bakeri Der lukter det godt. Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 23. september 2006 Del Skrevet 23. september 2006 Jeg bor like ved et bakeri Der lukter det godt. 6923124[/snapback] Bakerier lukter også godt ja. Men varene deres smaker somr egel enda bedre enn de lukter. Lenke til kommentar
Veronica Skrevet 23. september 2006 Del Skrevet 23. september 2006 Gjett om jeg har hatt flaks. Jeg var på jobb fra kl. 12-16 i dag. Da jeg var ferdig husket jeg at jeg ikke hadde med meg nøkler (mamma og pappa skulle på hytta). Jeg skyndte meg å sende mld i håp om at de ikke var kommet så langt, men de var allerede fremme. Etter å ha fått den vanlige skjenneprekenen om at jeg aldri greier å huske nøkler, gikk han med på å komme litt senere. Da jeg kom hjem var døren oppe... Lenke til kommentar
reds Skrevet 23. september 2006 Del Skrevet 23. september 2006 Nå sitter jeg på lan og slafser fersken på boks. Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 23. september 2006 Del Skrevet 23. september 2006 (endret) Gjett om jeg har hatt flaks. Jeg var på jobb fra kl. 12-16 i dag. Da jeg var ferdig husket jeg at jeg ikke hadde med meg nøkler (mamma og pappa skulle på hytta). Jeg skyndte meg å sende mld i håp om at de ikke var kommet så langt, men de var allerede fremme. Etter å ha fått den vanlige skjenneprekenen om at jeg aldri greier å huske nøkler, gikk han med på å komme litt senere. Da jeg kom hjem var døren oppe... 6923163[/snapback] LOL! Har opplevd lignende selv da. Nå har vi boks med kodelås hvor vi har husnøkkelen. Endret 23. september 2006 av Herr Brun Lenke til kommentar
thaLapp Skrevet 23. september 2006 Del Skrevet 23. september 2006 Nå sitter jeg på lan og slafser fersken på boks. 6923165[/snapback] det er utrolig godt er du på lan vær helg elr? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg