Gå til innhold

Siste Ordet 5. [oppdaterte regler 16.11.06!]

b-real

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Store fester i bodø? tjaa... du var vel på parken festivaln da eller?

hørte å om den storfesten som skulle værra i bodøsjøen, men det var en "hviting" som sladra, tror dere han fikk noen "neger" bander på nakken eller?

Veit ikke om det blei noe av den da men :p

du som er "data nerd" og bor i bodø, kjenner du kansje helge kristoffer?

6922987[/snapback]

Parken var vel for 2 uker siden elns.

Haha, er det mulig. Tipper jeg hadde skambanka han hvis han sladra på meg elns.! Skal høre litt rundt om kring da.

Haha xD Nope, kjenner ikke noen helge christopher.

Liker du ikek kaffe? :( Satt nettopp på en kanne kaffe jeg :)

6923038[/snapback]

Vet parken var for 2 uker siden, kansje du var der?

bare dra til byen du så finner du vel folk og feste med, eller rønvika, løpsmarka, og bodøsjøen/alstad, sikkert en fest der en plass :p hehe

Lenke til kommentar
"Embrace your depressions, they make you beautyful" - Visdomsord fra ukjent...

6923023[/snapback]

Er nok ikke fra meg gitt :wee: Jeg er ikke mye å skryte av live. Vil ikke si at depresjon har gjort meg beautyful som du påstår  :roll:

6923053[/snapback]

Må vel jobbe hardere da :wee:

Lenke til kommentar
Store fester i bodø? tjaa... du var vel på parken festivaln da eller?

hørte å om den storfesten som skulle værra i bodøsjøen, men det var en "hviting" som sladra, tror dere han fikk noen "neger" bander på nakken eller?

Veit ikke om det blei noe av den da men :p

du som er "data nerd" og bor i bodø, kjenner du kansje helge kristoffer?

6922987[/snapback]

Parken var vel for 2 uker siden elns.

Haha, er det mulig. Tipper jeg hadde skambanka han hvis han sladra på meg elns.! Skal høre litt rundt om kring da.

Haha xD Nope, kjenner ikke noen helge christopher.

Liker du ikek kaffe? :( Satt nettopp på en kanne kaffe jeg :)

6923038[/snapback]

Vet parken var for 2 uker siden, kansje du var der?

bare dra til byen du så finner du vel folk og feste med, eller rønvika, løpsmarka, og bodøsjøen/alstad, sikkert en fest der en plass :p hehe

6923056[/snapback]

Yes, jeg var i parken ja.

Hehe, jajaja. Vi ble nettopp over 10 stykker på fors hos meg. Men vi klarer jo altids å finne en fest. Det er jo NP!

Lenke til kommentar
Friele har jo kaffe-fabrikk i Bergen. Hver dag det blåser litt friskt i riktig retning kan jeg kjenne lukten av ristede kaffebønner seile rolig forbi meg. Det er en opplevelse uten om det vanlige. Nesten så jeg bare kan stå og lukte da. :D

6923101[/snapback]

ah, høres himmelsk ut ^^

Kan stå lenge å lukte på kaffeboksen jeg :wee:

Lenke til kommentar

Gjett om jeg har hatt flaks.

Jeg var på jobb fra kl. 12-16 i dag. Da jeg var ferdig husket jeg at jeg ikke hadde med meg nøkler (mamma og pappa skulle på hytta). Jeg skyndte meg å sende mld i håp om at de ikke var kommet så langt, men de var allerede fremme. Etter å ha fått den vanlige skjenneprekenen om at jeg aldri greier å huske nøkler, gikk han med på å komme litt senere.

Da jeg kom hjem var døren oppe...

Lenke til kommentar
Gjett om jeg har hatt flaks.

Jeg var på jobb fra kl. 12-16 i dag. Da jeg var ferdig husket jeg at jeg ikke hadde med meg nøkler (mamma og pappa skulle på hytta). Jeg skyndte meg å sende mld i håp om at de ikke var kommet så langt, men de var allerede fremme. Etter å ha fått den vanlige skjenneprekenen om at jeg aldri greier å huske nøkler, gikk han med på å komme litt senere.

Da jeg kom hjem var døren oppe...

6923163[/snapback]

LOL!

Har opplevd lignende selv da. Nå har vi boks med kodelås hvor vi har husnøkkelen.

Endret av Herr Brun
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...