Gå til innhold

Siste Ordet 5. [oppdaterte regler 16.11.06!]

b-real

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Tror jeg spiste for mye pizza.  :( Kanskje det hjelper med enda en røyk og mer cola :)

Jeg er sunnheten selv idag  :thumbup: Kanskje ejg skal ta meg en øl i tillegg bare for å få det understreket godt nok?

6922966[/snapback]

En pils må du nok ta ja. Også må du huske å dytte innpå med litt kaffe! Det er viktig å passe på seg selv vet du pus :D

Lenke til kommentar

Store fester i bodø? tjaa... du var vel på parken festivaln da eller?

hørte å om den storfesten som skulle værra i bodøsjøen, men det var en "hviting" som sladra, tror dere han fikk noen "neger" bander på nakken eller?

Veit ikke om det blei noe av den da men :p

du som er "data nerd" og bor i bodø, kjenner du kansje helge kristoffer?

Lenke til kommentar
En pils må du nok ta ja. Også må du huske å dytte innpå med litt kaffe! Det er viktig å passe på seg selv vet du pus :D

6922976[/snapback]

Liker ikke kaffe :dontgetit: Skulle hatt noe sprit eller bailyes å hive oppi, da hadde det glidd ned :wee:

Frichassé: Zoo tycoon eller sims :)

Endret av mushi
Lenke til kommentar

6922976[/snapback]

Liker ikke kaffe :dontgetit: Skulle hatt noe sprit eller bailyes å hive oppi, da hadde det glidd ned :wee:

6922991[/snapback]

Bare putt godt med melk og sukker i kaffen, så sklir den ned. Vips, så har du fått enda en avhengighet :wee:

Endret av Pjokk99
Lenke til kommentar
Kaffe er da ikke så gale å få ned. Jeg kan drikke kaffe uten melk og sukker uten problemer. Det går helt greit og man blir våken som fy :)

6923001[/snapback]

Kaffe uten melk og sukker er alltid best :)

6923007[/snapback]

Enig der faktisk. Sukkeret får bare kaffen til å smake rart, og det gjør forsåvidt melken også i visse tilfeller. Cafe Mocca fungerer jo greit (inneholder melk og sjokolade). Så melk i kaffe kan være godt når det tilberedes på en spesiell måte.

Lenke til kommentar
Noen her som har vært på Alexandra Hotell og vet om de har trådløst lan til alle rom? Hvis ja kommer jeg garantert til å ha med meg bærbar pc :)

Skal på klassetur ser dere :)

6922993[/snapback]

Hvis du ser her vil du se at internett ikke er oppført over fasiliteter... Kjedelig!

Edit: Såframt de oppdaterer siden innimellom ville det stått om de hadde internett på rommene.

Bare putt godt med melk og sukker i kaffen, så sklir den ned. Vips, så har du fått enda en avhengighet :wee:

6922995[/snapback]

Nei faen jeg trenger ikke fler. Har nok å slite med som det er om jeg ikke skal begynne med kaffe i tillegg :roll:

6923004[/snapback]

"Embrace your depressions, they make you beautyful" - Visdomsord fra ukjent...

Endret av Pjokk99
Lenke til kommentar
Store fester i bodø? tjaa... du var vel på parken festivaln da eller?

hørte å om den storfesten som skulle værra i bodøsjøen, men det var en "hviting" som sladra, tror dere han fikk noen "neger" bander på nakken eller?

Veit ikke om det blei noe av den da men :p

du som er "data nerd" og bor i bodø, kjenner du kansje helge kristoffer?

6922987[/snapback]

Parken var vel for 2 uker siden elns.

Haha, er det mulig. Tipper jeg hadde skambanka han hvis han sladra på meg elns.! Skal høre litt rundt om kring da.

Haha xD Nope, kjenner ikke noen helge christopher.

Liker du ikek kaffe? :( Satt nettopp på en kanne kaffe jeg :)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...