Gå til innhold

Siste Ordet 5. [oppdaterte regler 16.11.06!]

b-real

Anbefalte innlegg

Til opplysning så tror jeg dette er min føste post i SO5. :D

Jeg er hjemme alene...Skummelt...  :roll:

6920037[/snapback]

Jeg synes også det er litt skummelt. Ha på lys, lukk alle dører og skru på litt musikk så går det bedre. Trekk for alle gardiner ordentlig og lås døra :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Til opplysning så tror jeg dette er min føste post i SO5. :D

Jeg er hjemme alene...Skummelt...  :roll:

6920037[/snapback]

Jeg synes også det er litt skummelt. Ha på lys, lukk alle dører og skru på litt musikk så går det bedre. Trekk for alle gardiner ordentlig og lås døra :)

6920047[/snapback]

Hehe.. Allerede gjort! Mamma kommer sikkert hjem snart... Håper det. :innocent:

Lenke til kommentar

Hehe.. Allerede gjort! Mamma kommer sikkert hjem snart... Håper det. :innocent:

6920063[/snapback]

Er så færlt når det er sånn. Det går bra. Er ingenting skummelt. Si det til degselv høyt 10-15 ganger til det sitter. Er ingenting skummelt. Står ingen uttafor og alt er låst. Du er helt trygg.

Lenke til kommentar
Vi har fem inngangsdører. Bare en KAN låses.  :p Men jeg er ikke Så redd. Jeg overlever. Men jeg vil ikke legge meg. Noe imot at jeg blir her imens? :)

6920074[/snapback]

Du kan være her så lenge du vil. Skal passe på deg jeg. Si ifra hvis du blir redd på pm så skal jeg prøve å skrive noe betryggende tilbake :)

Lenke til kommentar

Da har man nok en gang spilt poker.

Er så utrolig artig å møte gutta, spille poker og ha det gøy.

Vi var 12 stykker, fordelt på to bord. Etter en time så gikk 6 med flest sjetonger til "vinnerbordet", og de 6 med færrest sjetonger til "taperbordet".

Jeg gikk til "taperbordet", men jeg gikk 57 kroner i overskudd, noe jeg er fornøyd med.

Nok en herlig fredagskveld! <3

Lenke til kommentar
Da har man nok en gang spilt poker.

Er så utrolig artig å møte gutta, spille poker og ha det gøy.

Vi var 12 stykker, fordelt på to bord. Etter en time så gikk 6 med flest sjetonger til "vinnerbordet", og de 6 med færrest sjetonger til "taperbordet".

Jeg gikk til "taperbordet", men jeg gikk 57 kroner i overskudd, noe jeg er fornøyd med.

Merkelig måte å ordne det på da, men.. Cash eller turnering?

Lenke til kommentar
Fast pokerkveld på fredag? ;)
Ja. Vi har da spilt poker 5-6 fredager på rad. :)

Merkelig måte å ordne det på da, men.. Cash eller turnering?
Cash, tror jeg?

1 TIME ?  1 ?
Kan godt hende vi spilte 1 og en halv time første runden, og 2 timer andre runden, eller noe.

Husker ikke eksakt.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...