Gå til innhold

Siste Ordet 5. [oppdaterte regler 16.11.06!]

b-real

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

På torsdag dro jeg hjem fra jobb fordi jeg var syk og var heller ikke på jobb i dag, men lovte å komme i morgen. Føler meg ikke noe bedre, så jeg sendte melding og sa at jeg har ikke mulighet til å komme i morgen heller. Vet at dette er litt kort varsel, men hva kan konsekvensene for dette bli?

Lenke til kommentar
På torsdag dro jeg hjem fra jobb fordi jeg var syk og var heller ikke på jobb i dag, men lovte å komme i morgen. Føler meg ikke noe bedre, så jeg sendte melding og sa at jeg har ikke mulighet til å komme i morgen heller. Vet at dette er litt kort varsel, men hva kan konsekvensene for dette bli?

6919895[/snapback]

Sparken?

God natt alle sammen...

Lenke til kommentar

6919895[/snapback]

Etter 5 år der blir det tåpelig å gi deg sparken fordi du ble syk i tre dager. Kanskje du må ta det igjen, evt ordne vikar?

Lenke til kommentar

V a n j a a . . says (01:09):

Er trØtt nu, skal legge mej til och sove. Och drømme om ein fiin gutt <33

Patrick. says (01:09):

Hvilken gutt?

- V a n j a a . . says (01:09):

Det kan du lura på nu xD

Patrick. says (01:10):

Dere jenter må lære dere å si ting rett ut, vi gutter er for dumme til å skjønne hint og sånt

Dagens sjakktrekk fra min side, dessuten prøver hun seg på misslykket svensk når hun er overtrøtt. Jeg er selv så trøtt at jeg egentlig ikke har peiling... sitter her og roter... god natt.

Hva faen er det jeg skriver? :ermm: Nei, nå er jeg overtrøtt.. natta.

Endret av PatrickM
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...