Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Siste Ordet 5. [oppdaterte regler 16.11.06!]

b-real

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Men Jocke må få unna litt arbeid for pappaen sin... Får sprette dagens n'te cola light først.

5997330[/snapback]

Er det bare en mye jeg har hørt, eller er det flere kalorier i Cola Light enn i vanlig Cola? (Unnskyld min uvitenhet, det har aldri falt meg inn å interessere meg for å telle kaloriet).

Forresten, vet dere ihugga kaloritellere hva en kalori faktisk er (uten å bruke Google eller Wikipedia)?

Endret av Dahl
Lenke til kommentar
Men Jocke må få unna litt arbeid for pappaen sin... Får sprette dagens n'te cola light først.

5997330[/snapback]

Er det bare en mye jeg har hørt, eller er det flere kalorier i Cola Light enn i vanlig Cola? (Unnskyld min uvitenhet, det har aldri falt meg inn å interessere meg for å telle kaloriet).

Forresten, vet dere ihugga kaloritellere hva en kalori faktisk er (uten å bruke Google eller Wikipedia)?

5997338[/snapback]

Eh.. NEI? Diet Coke/Cola light, inneholder 0,4 kcal per 100 gram(cirka en desiliter). Vanlig cola inneholder 38-40 (vanlig pepsi er om jeg husker rett enda mer enn vanlig cola).

Pepsi Max er dessuten 0,3 kcal per 100g.

Hva det er? Såvidt jeg husker trengs det en kalori for å øke tempraturen på ett gram vann med en celcius-grad. Stemmer ikke det?

Man kjenner sine kalorier.

Lenke til kommentar

5997330[/snapback]

5997338[/snapback]

Haha, beste jeg har hørt. Sprettet min første cola light for dagen nå, og bakpå etikketten står det 04 kalorier pr 100ml. Tør ikke å si eksakt kaloriantall for vanlig cola , men det er nok betydelig mer :)

Lenke til kommentar
Haha, beste jeg har hørt. Sprettet min første cola light for dagen nå, og bakpå etikketten står det 04 kalorier pr 100ml. Tør ikke å si eksakt kaloriantall for vanlig cola , men det er nok betydelig mer  :)

5997365[/snapback]

Jeg sa jo at jeg ikke vet hva jeg snakker om. :p Nå spiser jeg italiensk is som har et kaloriinnhold på... Hmm... 121 kalorier per 100 gram. I couldn't care less.

Lenke til kommentar
Hvem bryr seg om kaloriene så lenge maten/drikken smaker godt!

5997390[/snapback]

cola light smaker jo ikke godt <.<

brb hente en colaboks med orntli sukker :D

5997418[/snapback]

Jeg er helt enig med deg. Vanlig Cola er mye bedre enn den light-dritten! Men jeg er da ganske heldig som har ei veldig bra forbrenning.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...