Gå til innhold

Siste Ordet 5. [oppdaterte regler 16.11.06!]

b-real

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
mushi, skal du være med typen på HW LAN? Pjokk snakket om at du ikke kom :ohmy:

6917335[/snapback]

Tror ikke det. har dårlig psyke og kommer aldri til å klare å være der i flere dager :ermm: Skal kjøre typen frem og tilbake, så hvis han får meg inn gratis kommer jeg innom en tur :)

Lenke til kommentar
mushi, skal du være med typen på HW LAN? Pjokk snakket om at du ikke kom :ohmy:

6917335[/snapback]

Tror ikke det. har dårlig psyke og kommer aldri til å klare å være der i flere dager :ermm: Skal kjøre typen frem og tilbake, så hvis han får meg inn gratis kommer jeg innom en tur :)

6917365[/snapback]

Huff, vi får håpe på det beste :) Jeg kan hjelpe tpen din med å bli kvitt alle vaktene sån midlertidig slik at du kommer inn :p hehe

Lenke til kommentar
Ikke har jeg penger til å trøsteshoppe heller  :(

6914811[/snapback]

Ahh, skulle ønske jeg hadde kunne brukt penger, jeg og.. Men de skal faktisk spares!

Og nå overskrider jeg snart frikortgrensen. Hva gjør jeg for å unngå det? Er det mulig å få den utvidet eller noe?

6914827[/snapback]

Jobb svart. ^^

Jeg må skaffe tilbake frikortet mitt, har byttet jobb.

Alt går bra. Jeg og Maria er ikke sammen igjen, men jeg skjønner at det er slik det må være. Det er det rette for henne, så da var det eneste muligheten. Mer orker jeg ikke snakke om det nå, jeg vil fokusere på andre ting. Tenkte bare jeg måtte opplyse om det til en del som kanskje lurte.

Hva skjer her i gården?

Lenke til kommentar

Nå føler jeg meg kjempedårlig.

Er kvalm og småskjelver.

Var på vei til trening da det var en kjempelang kø ved fotballbanen.

Jeg kom med scooteren min, og det første jeg tenke var at en av lagkameratene hadde blitt påkjørt.

Fotballbanen ligger langs en riksvei, og innkjørselen er skummel.

Når jeg nærmet meg innkjørselen så jeg en blå hjelm, som jeg kjente igjen straks.

En av bestekompisene mine sin.

Han hadde stått og blinket inn mot fotballbanen da en bil kom bakfra og skulle kjøre forbi han.

Han ble altså påkjørt bakfra og slengt av mopeden.

Heldigvis hadde han kjempeflaks, han slapp unna med vondt i hofta, en del skubbsår og kanskje en lettere hjernerystelse.

Han ble hentet av sykebilen kjapt og kjørt til Gjøvik sykehus, og alle gutta på laget samlet seg i klubbhuset hvor vi snakket litt.

Huff, ble så utrolig redd når jeg så den hjelmen lå der, kan ikke beskrives.

Herregud. Håper så inderlig at alt er bra.

- Og ja, det er kanskje teit at jeg sitter her, men huff, jeg orker ikke noe annet.

Endret av NorthGarden
Lenke til kommentar

Har ikke sett den en gang. Og har likevel hørt den før :dontgetit:

6917446[/snapback]

Den settningen sto på plakaten og var med i traileren. Jeg har også sigg derfra forresten :wee: Masse bra quotes i den filmen.

6917453[/snapback]

Har sett en trailer (som jeg husker), ble ikke sakt der...

*lete etter trailere for v for vendetta*

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...