Gå til innhold

Siste Ordet 5. [oppdaterte regler 16.11.06!]

b-real

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Har du hørt om politi hunder? De er noen skumle jævler de...

6915953[/snapback]

En hund er ikke noe stort problem bare du ikke viser at du er redd for den, de fleste bare hyler og skriker når hunden biter i dem, gir du hunden et hardt spark i trynet så skal jeg love deg at den klynker og hyler menst den løper vekk

6915967[/snapback]

Jaja, men du tenker ikke akkurat sånn når man er i den situasjonen, dessuten er det verre straff å sparke en politihund enn en politimann :ermm:

Purken pleier å være snille mot meg, men det er fordi de har blitt så godt kjent med meg :p

@Skarstad, Hvem sier at jeg ikke har det?

Endret av Den store P
Lenke til kommentar
Voldelige brukere her gitt :p 

Har faktisk sluppet unda politiet hver gang jeg har gjort faenskap, bare å løpe fort nok det :love:

6915940[/snapback]

6915953[/snapback]

Vel, det er ikike altid de har hunder med seg vettu :)

Lenke til kommentar

Har faktisk sluppet unda politiet hver gang jeg har gjort faenskap, bare å løpe fort nok det :love:

6915940[/snapback]

6915953[/snapback]

Vel, det er ikike altid de har hunder med seg vettu :)

6915985[/snapback]

Nei, det er veldig sjeldent egentlig, men så liker jeg generelt sett ikke hunder da...kanskje det gjør det litt verre :hmm:

Lenke til kommentar
Jaja, men du tenker ikke akkurat sånn når man er i den situasjonen, dessuten er det verre straff å sparke en politihund enn en politimann :ermm:

6915984[/snapback]

Jeg tenkte slik sist jeg ble angrepet av en hund :p

Man driter vel i straffen når man allerede har en grunn til å flykte fra politiet

Lenke til kommentar

Vi var på klassetur idag oppe på fløyen, ved ett vann. Det gikk fint, helt til vi skulle ut i kano. Vi holdt ut i 10minutter, og på de 10minuttene skvettet vi masse vann på noen jenter i klassen. Slutt mens leken er god sier nå jeg, vi gikk i vannet når vi skulle prøve igjen, hele kanoen kantret og vi lå uti vannet.

Vannet var ganske kaldt, men etter at jeg hadde sjekket at det gikk bra med kompisen min brast vi begge ut i latter mens vi lå uti vannet.

Endret av PatrickM
Lenke til kommentar

6915984[/snapback]

Jeg tenkte slik sist jeg ble angrepet av en hund :p

Man driter vel i straffen når man allerede har en grunn til å flykte fra politiet

6915999[/snapback]

Sant det, har egentlig ikke så mye imot politi, syns det kunne vært fler og de kunne stramma litt inn rundt all dopen som flyter rundt i arendal...da hadde jeg blitt fornøyd.

Lenke til kommentar
Vi var på klassetur idag oppe på fløyen, ved ett vann. Det gikk fint, helt til vi skulle ut i kano. Vi holdt ut i 10minutter, og på de 10minuttene skvettet vi masse vann på noen jenter i klassen. Slutt mens leken er god sier nå jeg, vi gikk i vannet når vi skulle prøve igjen, hele kanoen snudde seg og vi lå uti vannet.

6916002[/snapback]

Wee!

Vi var og på kanotur i en elv. Så begynte det å blåse opp, og tre båter kantret. I den ene var læreren. Jeg holdt meg oppe jeg da. :wee:

Lenke til kommentar
Vi var på klassetur idag oppe på fløyen, ved ett vann. Det gikk fint, helt til vi skulle ut i kano. Vi holdt ut i 10minutter, og på de 10minuttene skvettet vi masse vann på noen jenter i klassen. Slutt mens leken er god sier nå jeg, vi gikk i vannet når vi skulle prøve igjen, hele kanoen snudde seg og vi lå uti vannet.

Vannet var ganske kaldt, men etter at jeg hadde sjekket at det gikk bra med kompisen min brast vi begge ut i latter mens vi lå uti vannet.

6916002[/snapback]

Er alltid lurt å gi seg når leken er god (eller hva ordtaket er) :p

Lenke til kommentar

6915940[/snapback]

Astma :(

Skal trekke meg tilbake en stund nå frammover. Kjenner jeg er dyktig lei av det meste og skal så lite til før jeg blir irritert så jeg skal sette meg ned og finne på noe helt genialt lurt. Chiao fucktards. See you in another life.

6916012[/snapback]

Fucktards? ENDELIG ER DU BORTE! :love:

Lenke til kommentar
Sant det, har egentlig ikke så mye imot politi, syns det kunne vært fler og de kunne stramma litt inn rundt all dopen som flyter rundt i arendal...da hadde jeg blitt fornøyd.

6916013[/snapback]

Jeg har ikke noe imot politiet dette er snakk om "hvis-tilfeller" ;)

Edit: Når B|Real er borte danser SOerene på bordet

Koz deg B|Real :)

Endret av Equerm
Lenke til kommentar
Skal trekke meg tilbake en stund nå frammover. Kjenner jeg er dyktig lei av det meste og skal så lite til før jeg blir irritert så jeg skal sette meg ned og finne på noe helt genialt lurt. Chiao fucktards. See you in another life.

6916012[/snapback]

Vel, vi får håpe alt blir litt bedre for deg snart da :)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...