Gå til innhold

Siste Ordet 5. [oppdaterte regler 16.11.06!]

b-real

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jeg som hadde gledet meg til å slappe av i hælja, ha en fiin leksefri hælj. MEN neida :( ..innleverings lekser i norsk til Mandag!!  :dontgetit:

6915414[/snapback]

jeg vil hjeeeeem, jeg er lei drittfaget og drittlæreren her ;o

6915463[/snapback]

Jeg har 3 prøver i starten av neste uke, her blir det ivertfal ikke morro i helgen :dontgetit:

6915476[/snapback]

Ahhh, det er digg å ha jobb, lekser hva er det?

:tease::w00t::D

Lenke til kommentar
det var faktisk ikke så langt unna. Men, jeg har funnet allerede en måte å finne ut om tall2 er i midten. Men hva om den er først? eller sist? jeg har hodepine allerede. Tror jeg slapper av nå, fordi jeg må dra om 20min uansett.

Men takk, for hjelpen ;)

6915523[/snapback]

NP ;)

Tror egentlig jeg må starte med noe skikkelig programmering ^^

Eneste gangen jeg har lest matte på min fritid var en gang jeg programmerte noe i phyton så skjønte jeg ikke hvorfor jeg fikk det svaret jeg fikk, da klikket det totalt for meg og jeg endte opp med å lese 20 sider i en 3MX mattebok :wee:

Skjønte det til slutt

Lenke til kommentar
Det trenger jeg ikke, for jeg leste det godt nok første gangen.Det trenger jeg ikke, for jeg leste det godt nok første gangen.
Så hvorfor kommenterte du det jeg skrev da?

Om du leste det godt nok, så var den kommentaren din unødvendig.

Uansett, orker ikke krangle om en så liten ting. :)

Endret av NorthGarden
Lenke til kommentar
Jaja, jeg dummet meg i hvert fall ikke like mye ut som den dumme blonde jenta (oida, litt smør på flesk) som ikke viste hvem som er statsminister i Norge.

6915590[/snapback]

Pff, hvilke tapere er det som gidder å pugge sånt i det hele tatt? :hmm:

Lenke til kommentar
Huff, jeg tror jeg har spilt for mye WoW i det siste, i tysktimene forvekslet jeg  ordet penger (gald) med gull. Jaja, jeg dummet meg i hvert fall ikke like mye ut som den dumme blonde jenta (oida, litt smør på flesk) som ikke viste hvem som er statsminister i Norge.
:ohmy: Skarstad da!
Lenke til kommentar
Huff, jeg tror jeg har spilt for mye WoW i det siste, i tysktimene forvekslet jeg  ordet penger (gald) med gull. Jaja, jeg dummet meg i hvert fall ikke like mye ut som den dumme blonde jenta (oida, litt smør på flesk) som ikke visste hvem som er statsminister i Norge.
:ohmy: Skarstad da!

6915610[/snapback]

Hæ?

:tease:

Lenke til kommentar
Huff, jeg tror jeg har spilt for mye WoW i det siste, i tysktimene forvekslet jeg  ordet penger (gald) med gull. Jaja, jeg dummet meg i hvert fall ikke like mye ut som den dumme blonde jenta (oida, litt smør på flesk) som ikke viste hvem som er statsminister i Norge.

6915590[/snapback]

Wtf, har norge en statsminister??

Lenke til kommentar

6915590[/snapback]

Wtf, har norge en statsminister??

6915658[/snapback]

Haha! Den var sikkelig morsom, jeg ler meg skakk ihjel her jeg sitter. :!: :!: :!: :!:

Butno.

EDIT: /offline

Endret av Thewiz
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...