Dorian Gray Skrevet 22. september 2006 Del Skrevet 22. september 2006 Ett år er ikke lenge hvis du spør familien min... Mamma er ganske så forbannet på meg nå som jeg sa opp den gamle før jeg fikset meg en ny. Men så har jo ho hetta for å være arbeidsledig noen dager da. (Ganske så materialistisk, sikkert derfor jeg er rake motsatsen, det må vi spørre SteffyBoy om en dag ) 6913598[/snapback] I ungdomsårene er det vanlig å ville skille seg ut, spesielt etter ungdomsfenomenet slo til for fullt i løpet av de siste 50 årene. Skillet mellom barn og voksen var ikke lenger konfirmasjonen/fylt 18 år, det var en overgang som kalles ungdomstiden. Det var da man skulle definere seg selv som person, i stedet for det som hadde vært skikken i alle før; nemlig å bli det foreldrene var. Var faren din bonde, så ble du bonde, osv. Tidene har ikke forandret seg noe særlig på 50-100 år, vi streber fortsatt etter å skille oss ut, da spesielt å være annerledes fra foreldrene våre. Det er en måte å markere at man er et selvstendig individ og man ikke fikk tildelt livsoppgaven i det man ble født. Man tar valg som går imot alt foreldrene står for, enten det er verdier, tanker, oppfatninger eller tro. Det er derfor man ofte ser at de mest ekstreme utskuddene i ungdomstiden er de som kommer fra den mest normale familien; man vil skille seg ut. Det er ingen overraskelse at du har valgt en helt motsatt retning enn moren din, da du mest sannsynlig alltid har visst hvordan hun har sett på livet. Når du selv gjorde opprør mot foreldrene dine, så var du mer mottakelig for tanker som nedprioriterte det materialistiske. Disse tankene henger igjen hos deg den dag idag, og selv om det var nøyaktig det motsatte av det vi originalt gjorde opprør mot, så har vi latt oss selv bli påvirket av foreldrene våre. Ungdommen kan vel sies å være uenig for å være uenig, så det er ingen tilfeldighet at det er en del pappagutter i skjul på RU sine møter. /end Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 22. september 2006 Del Skrevet 22. september 2006 *klappe* Så sant så sant. Æsj, er skole idag jo. Skal jobbe med særemne idag, går jo på VKII Økonomiske og Administrative fag, som i bunn og grunn er maken til VKII Almenne fag. Nok om det. Hva skal folket idag da? Lenke til kommentar
Gjakmarrja Skrevet 22. september 2006 Del Skrevet 22. september 2006 I dag er det lese til Geografi prøve, og ha gym. Thats about it! Studietid frem til gym, klokken 12:15. =) Og i kveld er det kanskje noe om norrønt, bersj. Får vel sjekke itslearning i løpet av dagen. Må gå! poff Lenke til kommentar
DNA Skrevet 22. september 2006 Del Skrevet 22. september 2006 Så akkurat de der puppe-bildene av Idol-Tone, ikke akkurat noe å skryte av... 6913813[/snapback] Kunne ikke vært mere enig, små pupper Men da jeg ikke hadde sett de sa jeg som Otto sa på Rikets røst: "Hvor i helvette er de bildene?" :!: Lenke til kommentar
Equerm Skrevet 22. september 2006 Del Skrevet 22. september 2006 Så akkurat de der puppe-bildene av Idol-Tone, ikke akkurat noe å skryte av... 6913813[/snapback] Kunne ikke vært mere enig, små pupper Men da jeg ikke hadde sett de sa jeg som Otto sa på Rikets røst: "Hvor i helvette er de bildene?" :!: 6913887[/snapback] Var ikke akkurat de nydligeste puppene nei Men det er gøy uansett ^^ Lenke til kommentar
b-real Skrevet 22. september 2006 Forfatter Del Skrevet 22. september 2006 Det er pupper...christ Lenke til kommentar
Newt32 Skrevet 22. september 2006 Del Skrevet 22. september 2006 Det er pupper...christ Joda. Men det finnes forskjellige former og størrelser da, det som er interessant. Lenke til kommentar
DNA Skrevet 22. september 2006 Del Skrevet 22. september 2006 Det er pupper...christ 6913903[/snapback] Gutter skal like pupper right? Lenke til kommentar
Equerm Skrevet 22. september 2006 Del Skrevet 22. september 2006 Det er pupper...christ 6913903[/snapback] Pupper er ikke bare pupper, det finnes mange forskjellige, noen er store, noen er små, noen er myke, noen er stive Lenke til kommentar
lceman™ Skrevet 22. september 2006 Del Skrevet 22. september 2006 Good morning campers Nå holder scooteren på å dette fra hverandre igjen, eksosanlegget har løsnet, så da får vi skikkelig gromlyd på turen hjem, og anlegget kommer sannsynligvis til å knekke... igjen. Lenke til kommentar
Equerm Skrevet 22. september 2006 Del Skrevet 22. september 2006 Good morning campers Nå holder scooteren på å dette fra hverandre igjen, eksosanlegget har løsnet, så da får vi skikkelig gromlyd på turen hjem, og anlegget kommer sannsynligvis til å knekke... igjen. 6913919[/snapback] Good morning camper Scrooter er noe stress, alt for enkelt å ødelegge noe på dem Lenke til kommentar
b-real Skrevet 22. september 2006 Forfatter Del Skrevet 22. september 2006 Pupp er pupp uansett...what's with all the fuzz Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 22. september 2006 Del Skrevet 22. september 2006 Jeg er trøtt og skriver artikkel om 50-tallet. Lenke til kommentar
Equerm Skrevet 22. september 2006 Del Skrevet 22. september 2006 Pupp er pupp uansett...what's with all the fuzz 6913927[/snapback] Jasså du? Lenke til kommentar
Newt32 Skrevet 22. september 2006 Del Skrevet 22. september 2006 Pupp er pupp uansett...what's with all the fuzz Jaja, en pupp er en pupp og en dame er en dame. Men noen pupper er finere enn andre, noen damer er finere enn andre... En pupp er en pupp, ikke noe annet Lenke til kommentar
b-real Skrevet 22. september 2006 Forfatter Del Skrevet 22. september 2006 Jasså du? 6913930[/snapback] På et kvinnfolk altså... Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 22. september 2006 Del Skrevet 22. september 2006 Hun sitter jo ikke akkurat slikt at de framstår som de burde da gutter. Hun er pen osv men folk skal alltid hype opp kjendiser. Lenke til kommentar
Equerm Skrevet 22. september 2006 Del Skrevet 22. september 2006 Jasså du? 6913930[/snapback] På et kvinnfolk altså... 6913942[/snapback] Ok, men jeg synst det er forskjell ihvertfall, jeg liker pupper når de er så store at de akkurat passer i hånden min Lenke til kommentar
b-real Skrevet 22. september 2006 Forfatter Del Skrevet 22. september 2006 Hun sitter jo ikke akkurat slikt at de framstår som de burde da gutter. Hun er pen osv men folk skal alltid hype opp kjendiser. 6913948[/snapback] Bare se på Anne torp dahl... Lenke til kommentar
Equerm Skrevet 22. september 2006 Del Skrevet 22. september 2006 Jeg er snedig lei av Kornsirkler tråden nå, huff så mye vas Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg