Gå til innhold

Siste Ordet 5. [oppdaterte regler 16.11.06!]

b-real

Anbefalte innlegg

Joa, det stemmer det, vi har fått tider og slikt, men hva som dekkes skal jeg ikke gå inn på da vi har en streng policy på å holde tett om informasjon der ikke er offentlig enda.

6913534[/snapback]

Hvis det skulle vise seg at jeg ikke kan komme den dagen, så regner jeg uansett med at hw.no har full dekning både på forum og forside. Interessant med sport som er litt annerledes enn løpe/kaste/slå! ;)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Tja, da må en vel nesten levere en kupong i ny og ne også. Tror jeg har fire fem kuponger som totalt har gitt kr 0... Etter det gav jeg opp, ganske så utålmodig av meg :p

6913561[/snapback]

Skulle ønske jeg var like tolmodig som deg jeg :p

Et lite sitat som setter dine tanker i spill,

Hvis du tjener ti millioner, er du en kjeltring. Vinner du i Lotto, er du en helt.

Lenke til kommentar
Skulle ønske jeg var like tolmodig som deg jeg :p

Hvis du tjener ti millioner, er du en kjeltring. Vinner du i Lotto, er du en helt.

6913576[/snapback]

Vel, jeg kunne ikke tenkt meg å være kjeltring jeg. Er fremdeles såpass rastløs at etter ett år i samme jobb må jeg bare bytte. Tvangstanker kanskje... :p

Lenke til kommentar

6913576[/snapback]

(Ikke hvis du ikke sier det til noen, og ikke bruker noen av pengene noensinne :)

Hvis du kjøper deg hus, bil og stereo for ti mill derimot... :ermm:

Lenke til kommentar
Meget mulig du har det, men 1år i samme jobb er jo ganske lenge må jeg si. Min tante som drar på årene men ikke så gammel hadde en jobb i 1dag også byttet hun :p

6913588[/snapback]

Ett år er ikke lenge hvis du spør familien min... Mamma er ganske så forbannet på meg nå som jeg sa opp den gamle før jeg fikset meg en ny. Men så har jo ho hetta for å være arbeidsledig noen dager da. (Ganske så materialistisk, sikkert derfor jeg er rake motsatsen, det må vi spørre SteffyBoy om en dag :p )

Lenke til kommentar
Hun er vel kanksje litt veldig rasrtløs da tror jeg, man kan ikke forvente å ha en ny jobb idet man slutter på den gamle? :hmm:

6913600[/snapback]

Hadde sikkert hatt det hvis jeg hadde giddi og søkt på noe... Men det er såpass stort behov for arbeidskraft for tiden at jeg ser det som en ukes ferie før jeg finner noe nytt :)

Lenke til kommentar
Hun er vel kanksje litt veldig rasrtløs da tror jeg, man kan ikke forvente å ha en ny jobb idet man slutter på den gamle? :hmm:

6913600[/snapback]

Hadde sikkert hatt det hvis jeg hadde giddi og søkt på noe... Men det er såpass stort behov for arbeidskraft for tiden at jeg ser det som en ukes ferie før jeg finner noe nytt :)

6913604[/snapback]

that's the spirit girl :p

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...