Pjokk Skrevet 22. september 2006 Del Skrevet 22. september 2006 Joa, det stemmer det, vi har fått tider og slikt, men hva som dekkes skal jeg ikke gå inn på da vi har en streng policy på å holde tett om informasjon der ikke er offentlig enda. 6913534[/snapback] Hvis det skulle vise seg at jeg ikke kan komme den dagen, så regner jeg uansett med at hw.no har full dekning både på forum og forside. Interessant med sport som er litt annerledes enn løpe/kaste/slå! Lenke til kommentar
Aalton Skrevet 22. september 2006 Del Skrevet 22. september 2006 Helt klartm Overklokking er en spennende sport, dog en dyr en hehe. Vi kommer til å spamm ut med informasjon så fort den er offentlig, det kan jeg love deg Lenke til kommentar
onkeljubalong Skrevet 22. september 2006 Del Skrevet 22. september 2006 they're deceitful, they're lying, they're cheats Lenke til kommentar
Aalton Skrevet 22. september 2006 Del Skrevet 22. september 2006 they're deceitful, they're lying, they're cheats 6913548[/snapback] Beklager å måtte skuffe deg, men dine innlegg har ingen sammenheng, selv ikke som SPAM Kanksje du prøver å etterligne en ukjent_bruker? Vel du gjør en dårlig jobb. Lenke til kommentar
Pjokk Skrevet 22. september 2006 Del Skrevet 22. september 2006 Tid og penger... Skulle bare fått inn en lottokupong med syv rette en gang Lenke til kommentar
onkeljubalong Skrevet 22. september 2006 Del Skrevet 22. september 2006 du er gift mot intellekt. du er en abort. du gjemmer deg bak et skjold av anti-kreativitet. jeg er veldig glad for at jeg ikke kjenner deg. Lenke til kommentar
Aalton Skrevet 22. september 2006 Del Skrevet 22. september 2006 Tid og penger... Skulle bare fått inn en lottokupong med syv rette en gang 6913554[/snapback] Livet går sin gang, og neste gang, kan det være at du er så heldig og får 7-rette Lenke til kommentar
Pjokk Skrevet 22. september 2006 Del Skrevet 22. september 2006 Tja, da må en vel nesten levere en kupong i ny og ne også. Tror jeg har fire fem kuponger som totalt har gitt kr 0... Etter det gav jeg opp, ganske så utålmodig av meg Lenke til kommentar
Aalton Skrevet 22. september 2006 Del Skrevet 22. september 2006 Er vi ikke alle, Falsk trygghet er tross alt bedre enn ingen trygghet. Lenke til kommentar
Ø.B. Skrevet 22. september 2006 Del Skrevet 22. september 2006 Nå fikk jeg jævla lyst til å frese opp en burger her... hmmm Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 22. september 2006 Del Skrevet 22. september 2006 Jeg tippet lotto en gang. Med de (utrolig små) vinnersjansene har man enten flaks, eller ikke. Jeg har det tydeligvis ikke, så da har jeg bedre ting å kaste bort penger på. Lenke til kommentar
Aalton Skrevet 22. september 2006 Del Skrevet 22. september 2006 Tja, da må en vel nesten levere en kupong i ny og ne også. Tror jeg har fire fem kuponger som totalt har gitt kr 0... Etter det gav jeg opp, ganske så utålmodig av meg 6913561[/snapback] Skulle ønske jeg var like tolmodig som deg jeg Et lite sitat som setter dine tanker i spill, Hvis du tjener ti millioner, er du en kjeltring. Vinner du i Lotto, er du en helt. Lenke til kommentar
Pjokk Skrevet 22. september 2006 Del Skrevet 22. september 2006 Skulle ønske jeg var like tolmodig som deg jeg Et lite sitat som setter dine tanker i spill, Hvis du tjener ti millioner, er du en kjeltring. Vinner du i Lotto, er du en helt. 6913576[/snapback] Vel, jeg kunne ikke tenkt meg å være kjeltring jeg. Er fremdeles såpass rastløs at etter ett år i samme jobb må jeg bare bytte. Tvangstanker kanskje... Lenke til kommentar
Aalton Skrevet 22. september 2006 Del Skrevet 22. september 2006 Meget mulig du har det, men 1år i samme jobb er jo ganske lenge må jeg si. Min tante som drar på årene men ikke så gammel hadde en jobb i 1dag også byttet hun Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 22. september 2006 Del Skrevet 22. september 2006 Et lite sitat som setter dine tanker i spill,Hvis du tjener ti millioner, er du en kjeltring. Vinner du i Lotto, er du en helt. 6913576[/snapback] (Ikke hvis du ikke sier det til noen, og ikke bruker noen av pengene noensinne Hvis du kjøper deg hus, bil og stereo for ti mill derimot... Lenke til kommentar
Aalton Skrevet 22. september 2006 Del Skrevet 22. september 2006 Hadde du klart å la 10 000 000 ,- stå urørt på din konto i alle år, uten å bruke et eneste øre av de? Lenke til kommentar
Pjokk Skrevet 22. september 2006 Del Skrevet 22. september 2006 Meget mulig du har det, men 1år i samme jobb er jo ganske lenge må jeg si. Min tante som drar på årene men ikke så gammel hadde en jobb i 1dag også byttet hun 6913588[/snapback] Ett år er ikke lenge hvis du spør familien min... Mamma er ganske så forbannet på meg nå som jeg sa opp den gamle før jeg fikset meg en ny. Men så har jo ho hetta for å være arbeidsledig noen dager da. (Ganske så materialistisk, sikkert derfor jeg er rake motsatsen, det må vi spørre SteffyBoy om en dag ) Lenke til kommentar
Aalton Skrevet 22. september 2006 Del Skrevet 22. september 2006 Hun er vel kanksje litt veldig rasrtløs da tror jeg, man kan ikke forvente å ha en ny jobb idet man slutter på den gamle? Lenke til kommentar
Pjokk Skrevet 22. september 2006 Del Skrevet 22. september 2006 Hun er vel kanksje litt veldig rasrtløs da tror jeg, man kan ikke forvente å ha en ny jobb idet man slutter på den gamle? 6913600[/snapback] Hadde sikkert hatt det hvis jeg hadde giddi og søkt på noe... Men det er såpass stort behov for arbeidskraft for tiden at jeg ser det som en ukes ferie før jeg finner noe nytt Lenke til kommentar
Aalton Skrevet 22. september 2006 Del Skrevet 22. september 2006 Hun er vel kanksje litt veldig rasrtløs da tror jeg, man kan ikke forvente å ha en ny jobb idet man slutter på den gamle? 6913600[/snapback] Hadde sikkert hatt det hvis jeg hadde giddi og søkt på noe... Men det er såpass stort behov for arbeidskraft for tiden at jeg ser det som en ukes ferie før jeg finner noe nytt 6913604[/snapback] that's the spirit girl Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg