Aalton Skrevet 21. september 2006 Del Skrevet 21. september 2006 Jeg fikk da en boks med en liten bunke smerte stillende, så det er greit nok, de trodde at den ikke var ondartet, men de kunne ikke garantere, men jeg er ganske sikker på at den var godartet Lenke til kommentar
Pjokk Skrevet 21. september 2006 Del Skrevet 21. september 2006 Ingenting som slår fylleposting i SO Lenke til kommentar
Notatblokk Skrevet 21. september 2006 Del Skrevet 21. september 2006 Første russekroa ble litt mer spennende enn antatt :!: Og jeg ble litt fattigere :/ Lenke til kommentar
Pjokk Skrevet 21. september 2006 Del Skrevet 21. september 2006 Jeg fikk da en boks med en liten bunke smerte stillende, så det er greit nok, de trodde at den ikke var ondartet, men de kunne ikke garantere, men jeg er ganske sikker på at den var godartet 6913495[/snapback] Er nervøs for de pillene. Ett eller annet rart med meg og piller, en Paracet og jeg er helt slått ut. Samme går for min kjære mor, som etter å ha trukket visdomstanna tok en halv Paralgin Forte - sov atten timer i strekk! Lenke til kommentar
Aalton Skrevet 22. september 2006 Del Skrevet 22. september 2006 Wuhuu, fylla!! 6913494[/snapback] Godt du har det artig i fylla da Pleier dere å skrive her inne når dere er på fest? er det virkelig noe som blir gjort aktivt, å sitte og skrive på et forum når man er på fylla, det må være et tegn på en kjedelig fest Lenke til kommentar
Pjokk Skrevet 22. september 2006 Del Skrevet 22. september 2006 Første russekroa ble litt mer spennende enn antatt :!:Og jeg ble litt fattigere :/ 6913499[/snapback] Litt fattigere er vel nesten å forvente Men det er vel kanskje litt i tidligste laget med russekro allerede da?! Lenke til kommentar
Aalton Skrevet 22. september 2006 Del Skrevet 22. september 2006 Jeg fikk da en boks med en liten bunke smerte stillende, så det er greit nok, de trodde at den ikke var ondartet, men de kunne ikke garantere, men jeg er ganske sikker på at den var godartet 6913495[/snapback] Er nervøs for de pillene. Ett eller annet rart med meg og piller, en Paracet og jeg er helt slått ut. Samme går for min kjære mor, som etter å ha trukket visdomstanna tok en halv Paralgin Forte - sov atten timer i strekk! 6913500[/snapback] Jeg har tatt en hel paralgin forte, og merker ingenting Lenke til kommentar
Pjokk Skrevet 22. september 2006 Del Skrevet 22. september 2006 Pleier dere å skrive her inne når dere er på fest? er det virkelig noe som blir gjort aktivt, å sitte og skrive på et forum når man er på fylla, det må være et tegn på en kjedelig fest 6913501[/snapback] Funker fint som nachspiel. Eller så er det fullt mulig å samles alle sammen foran en skjerm, som mushi, Hylo og jeg gjorde her på lørdag. Noen "fine" bilder ble postet også Lenke til kommentar
Ustedalen Skrevet 22. september 2006 Del Skrevet 22. september 2006 Sulten. Maa ha middag snart. Lenke til kommentar
Aalton Skrevet 22. september 2006 Del Skrevet 22. september 2006 Første russekroa ble litt mer spennende enn antatt :!:Og jeg ble litt fattigere :/ 6913499[/snapback] Litt fattigere er vel nesten å forvente Men det er vel kanskje litt i tidligste laget med russekro allerede da?! 6913503[/snapback] Hos oss er det ikke plnlagt en en russekro i det heletat, er vel litt vel for tidlig å begynne med det allerede spør du meg. Lenke til kommentar
Pjokk Skrevet 22. september 2006 Del Skrevet 22. september 2006 Jeg har tatt en hel paralgin forte, og merker ingenting 6913504[/snapback] Da regner jeg med smerten er forsvunnet også... Noen ganger er faktisk dop det rette, ihvertfall når du slapp å hente det på torvet Lenke til kommentar
Aalton Skrevet 22. september 2006 Del Skrevet 22. september 2006 Pleier dere å skrive her inne når dere er på fest? er det virkelig noe som blir gjort aktivt, å sitte og skrive på et forum når man er på fylla, det må være et tegn på en kjedelig fest 6913501[/snapback] Funker fint som nachspiel. Eller så er det fullt mulig å samles alle sammen foran en skjerm, som mushi, Hylo og jeg gjorde her på lørdag. Noen "fine" bilder ble postet også 6913508[/snapback] Joda, i fylla er gøy som man sier Har selv aldri berørt dette forumet i beruset tilstand, (les, ikke tabletter medberegnet) Lenke til kommentar
Aalton Skrevet 22. september 2006 Del Skrevet 22. september 2006 Jeg har tatt en hel paralgin forte, og merker ingenting 6913504[/snapback] Da regner jeg med smerten er forsvunnet også... Noen ganger er faktisk dop det rette, ihvertfall når du slapp å hente det på torvet 6913511[/snapback] Smerten er ikke så tilstede, men om jeg vil så kjenner jeg da smerten.. Lenke til kommentar
Notatblokk Skrevet 22. september 2006 Del Skrevet 22. september 2006 Nei, nå er festen over. Da skal man legge seg osv. At jeg poster før jeg snøvler meg i seng betyr ikke at det var kjedelig Lenke til kommentar
Pjokk Skrevet 22. september 2006 Del Skrevet 22. september 2006 Smerten er ikke så tilstede, men om jeg vil så kjenner jeg da smerten.. 6913516[/snapback] Da er det vel greit å ha forumet å spamme i, så får du fokuset vekk fra at det muligens gjør litt vondt. Gleder meg noe sinnsykt til overklokkingsnm, det er vel snakket om at NRK vil dekke noe av HW-LAN, har de planlagt noen deler som skal dekkes? Lenke til kommentar
onkeljubalong Skrevet 22. september 2006 Del Skrevet 22. september 2006 is there anybody out there Lenke til kommentar
Pjokk Skrevet 22. september 2006 Del Skrevet 22. september 2006 Noen er vi jo... "Kvalitetsspammen" kommer på disse tider Lenke til kommentar
Aalton Skrevet 22. september 2006 Del Skrevet 22. september 2006 Nei, nå er festen over. Da skal man legge seg osv. At jeg poster før jeg snøvler meg i seng betyr ikke at det var kjedelig 6913520[/snapback] Nei, det er sant, men om man entrer forumet på en fest, vil jeg si det var en dårlig fest. eller om man har "fest på forumet" Smerten er ikke så tilstede, men om jeg vil så kjenner jeg da smerten.. 6913516[/snapback] Da er det vel greit å ha forumet å spamme i, så får du fokuset vekk fra at det muligens gjør litt vondt. Gleder meg noe sinnsykt til overklokkingsnm, det er vel snakket om at NRK vil dekke noe av HW-LAN, har de planlagt noen deler som skal dekkes? 6913523[/snapback] Joa, det stemmer det, vi har fått tider og slikt, men hva som dekkes skal jeg ikke gå inn på da vi har en streng policy på å holde tett om informasjon der ikke er offentlig enda. is there anybody out there 6913528[/snapback] Vel, jeg og Pjokk er da her Lenke til kommentar
onkeljubalong Skrevet 22. september 2006 Del Skrevet 22. september 2006 føler du at det finnes mer mening enn hva du føler akkurat nå Lenke til kommentar
Aalton Skrevet 22. september 2006 Del Skrevet 22. september 2006 føler du at det finnes mer mening enn hva du føler akkurat nå 6913535[/snapback] At det var, hva ja? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg