Gå til innhold

Siste Ordet 5. [oppdaterte regler 16.11.06!]

b-real

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Bundy, indeed :love:

6913281[/snapback]

"Huston, we are going to sleep, over and out"

6913288[/snapback]

"This is huston, command confirmed, over and out."

her var det veldig til liv i dere andre :ohmy:

EDIT: Har en skummel følelse av at jeg kommer til å kjede livet ev meg nå som Bundy blir borte i drømmeland.

Lenke til kommentar
mushi, hvor er du? *inget svar tilbake*

Jeg vet ikke jeg, tror hu la seg tidlig i dag jeg..

6913347[/snapback]

Eller så venter hun bare på at typen skal sovne så hun kan snike seg bort til pc'en :p

*Vurdere å sende SMS for å purre*

6913354[/snapback]

Send en sms, jo flere vi er, desto bedre er det :)

Lenke til kommentar
Det blir interessant, det er sikkert siden jeg kommer ;)

øyh, da kan ikke skylde på meg, det var du sendte den :p

6913389[/snapback]

Jeg lurte bare på om jeg skulle sende, du sa jeg skulle. Følger ordrett det mods/admin ber meg om å gjøre :innocent:

Får sikkert med meg mushi og Hylo herfra ihvertfall. Men så er jo alt avhengig av om jeg får jobb til den tid, og evt hva slags jobb det blir... (Frivillig arbeidsledig fra første oktober)

Lenke til kommentar

mushi trodde ikke hun gadd HW-LAN såvidt jeg skjønte. Jeg tar ikke med meg noe pc - er for gammel og treg til CS. Men det kan hende jeg kommer innover fredag 6, da er det jo alltids en mulighet for at hun blir med.

Det er vel liten sannsynlighet for at RA2-Yuri's revenge er på listen over spill... :p

Edit: Skal du spiller eller være med i crewet?

Endret av Pjokk99
Lenke til kommentar
Er sjelden eller aldri i seng før tretida... Internettpersonligheten min er yngre tror jeg, tretten er det magiske tallet :D

Du da, går ikke du på skolen?

6913476[/snapback]

Såpass sent og ja :p Jeg er nok ikek i seng før den tiden selv år jeg ikke skal på skolen.. :)

Jeg hadde en opperasjon i kjeven, ergo munnhulls-sykdom, (les, Cyste) som jeg oppererte bort, sån uvitende, plutselig fant legen ut at de ville utføre et kirurgisk inngrep, ig jeg prøver å komme meg med smertene de påfører :)

Lenke til kommentar

Du fikk vel noen paralgin for smertene? Høres ikke noe særlig ut det der, cyste i kjeven er første gang jeg har hørt om. Uansett godt at den ikke var ondartet!

Søvn er forøvrig oppskrytt, sjelden jeg sover mer enn fem seks timer, hvis ikke jeg har vært på grisefylla da.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...