Fisker Skrevet 21. september 2006 Del Skrevet 21. september 2006 En ting som irriterer meg litt i den saken: Tone har sagt at hun vil gå til sak mot alle som trykker bildet. ON WHAT GROUNDS?! Det er da fullt lovlig å publisere bilder av andre. 6912113[/snapback] Nei, ikke hvis de ber om at de skal bli fjernet. Jeg tror bare det er greit hvis personen er en del av bakgrunnen på et offentlig sted, eller noe slikt. 6912262[/snapback] Jeg mener å huske at det kom en lov for et år eller to siden, om at det ikke var lov å publisere bilder av kjendiser på private ærend eller noe slikt. Men så er det det at hun er en offentlig person og bla bla bla. Tror nok at et søksmål ikke ville nådd helt frem. Og dessuten, det er et genialt PR-stunt for de som pubber bildene. De tjener nok mer enn de ville fått i bot. Dessuten er dette bare positivt for Tone. Hadde vært enda bedre hvis hun ikke hadde hatt røyken, fått en proff fotograf til å ta bilder og photoshoppet det godt. Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 21. september 2006 Del Skrevet 21. september 2006 Jeg ser ikke på meg selv som noe dårligere enn de andre, jeg vet at jeg er bedre enn han andre midtstopperen.Drittrener asso ... dette er vel tredje, eller fjerde gangen det skjer. Kjipt. ;/ Du får klage og klage, og snakke med treneren og si at du føler deg urettferdig behandlet. Lenke til kommentar
Aalton Skrevet 21. september 2006 Del Skrevet 21. september 2006 Du spilte mot en venn av meg du Nei, for jeg spilte ikke. 6912303[/snapback] Hva skyldes det da? Lenke til kommentar
xD^^ Skrevet 21. september 2006 Del Skrevet 21. september 2006 Kjipt. ;/ Du får klage og klage, og snakke med treneren og si at du føler deg urettferdig behandlet. Er bare to kamper og en cup igjen, så jeg lar det være.Uansett så synes jeg det er greit å bare være med, selv om jeg ikke spiller. Vil selvfølgelig spille, men .. jaja. Får ta med kameraet neste gang. Hva skyldes det da? Han jævla horetreneren byttet meg ikke innpå. Var du der? Lenke til kommentar
Hashtægg Skrevet 21. september 2006 Del Skrevet 21. september 2006 Du spilte mot en venn av meg du Nei, for jeg spilte ikke. 6912303[/snapback] Hadde jeg vært trener'n din hadde jeg latt deg spille så mye du ville! *hate teite treneren til NorthGarden* Lenke til kommentar
Aalton Skrevet 21. september 2006 Del Skrevet 21. september 2006 Kjipt. ;/ Du får klage og klage, og snakke med treneren og si at du føler deg urettferdig behandlet. Er bare to kamper og en cup igjen, så jeg lar det være.Uansett så synes jeg det er greit å bare være med, selv om jeg ikke spiller. Vil selvfølgelig spille, men .. jaja. Får ta med kameraet neste gang. Hva skyldes det da? Han jævla horetreneren byttet meg ikke innpå. Var du der? 6912334[/snapback] Jeg var der ikke, men noen av vennindene mine var der da Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 21. september 2006 Del Skrevet 21. september 2006 Jeg sluttet på laget når jeg ikke fikk spille Jeg kom nesten aldri på treninger, så jeg kunne vel egentlig ikke forlange mye spilletid heller. Skiftet lag og ble kaptein. Hail. Lenke til kommentar
Aalton Skrevet 21. september 2006 Del Skrevet 21. september 2006 Det samme ville nok jeg også gjort bytt lag. Lenke til kommentar
Newt32 Skrevet 21. september 2006 Del Skrevet 21. september 2006 Jeg tror ukjent_bruker er en bruker mange bruker. Mange moderatorer eller admins... Lenke til kommentar
Fisker Skrevet 21. september 2006 Del Skrevet 21. september 2006 Skiftet lag og ble kaptein. Hail. 6912343[/snapback] Høres ut som en fin løsning. Spiller så å si fast på laget mitt. I dagens kamp byttet jeg kun da jeg blødde som et helvete på kneet. Ellers spiller jeg som regel hele kamper. Bare synd at laget mitt er elendig, da. Lenke til kommentar
SemikolonP Skrevet 21. september 2006 Del Skrevet 21. september 2006 FAEN! Har fått det msn-viruset MSN sluker jo prosessoren. 6912238[/snapback] Finn fram skrutrekker og hammer, så er problemet borte. (OBS: Nye problmer kan dannes ved bruk av denne metoden) Lenke til kommentar
xD^^ Skrevet 21. september 2006 Del Skrevet 21. september 2006 Jeg var der ikke, men noen av vennindene mine var der da Haha, om de så en rar type som sa "Dag, hvilken dag er det i dag" men slik downsstemme, så var det meg. :!: Var ei jente som gikk forbi når jeg drev og spøket om noe internt med lagkameratene. Eller om de så en spinkel person med krøller da. Lenke til kommentar
reds Skrevet 21. september 2006 Del Skrevet 21. september 2006 Nå er det natta, alle sammen. Lenke til kommentar
Aalton Skrevet 21. september 2006 Del Skrevet 21. september 2006 Jeg var der ikke, men noen av vennindene mine var der da Haha, om de så en rar type som sa "Dag, hvilken dag er det i dag" men slik downsstemme, så var det meg. :!: Var ei jente som gikk forbi når jeg drev og spøket om noe internt med lagkameratene. Eller om de så en spinkel person med krøller da. 6912368[/snapback] Jeg skal spørre de Lenke til kommentar
Luchy Skrevet 21. september 2006 Del Skrevet 21. september 2006 Natta folkens, senga roper Og demille, gogo 1000 poster! Lenke til kommentar
Hashtægg Skrevet 21. september 2006 Del Skrevet 21. september 2006 (endret) Natta folkens, senga roper Og demille, gogo 1000 poster! 6912397[/snapback] Natta EDIT: nej, jeg er trøtt! Endret 21. september 2006 av demille Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 21. september 2006 Del Skrevet 21. september 2006 Demille, nå må du huske at 1000 poster er mye. Ikke spam! La Bundy-chien komme til deg, gi deg inspirasjon til ditt innlegg nummer 1000. Lenke til kommentar
Aalton Skrevet 21. september 2006 Del Skrevet 21. september 2006 Synest det er en stund siden vi så den ukjent_bruker nå, har han forlatt oss kanskje? Lenke til kommentar
DNA Skrevet 21. september 2006 Del Skrevet 21. september 2006 Skulle ønske jeg hadde like mange poster som deg Bundy :!: "Btw nattizzz kkk gid klemmmzzz, 10hi kn9z!" Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg