Gå til innhold

Siste Ordet 5. [oppdaterte regler 16.11.06!]

b-real

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Heah ... tilbake fra kamp.

Fikk ikke spille, faktisk.

Har vært på alle treningene i det siste, vært positiv og jobbet mye.

Men neida, jævla fittetrener.

Er så sykt oppmuntrende å se alle de andre bli byttet innpå mens jeg bare varmer benker. Føkkass.

Lenke til kommentar
En ting som irriterer meg litt i den saken: Tone har sagt at hun vil gå til sak mot alle som trykker bildet. ON WHAT GROUNDS?! Det er da fullt lovlig å publisere bilder av andre.

6912113[/snapback]

Nei, ikke hvis de ber om at de skal bli fjernet. Jeg tror bare det er greit hvis personen er en del av bakgrunnen på et offentlig sted, eller noe slikt.

Lenke til kommentar
Heah ... tilbake fra kamp.

Fikk ikke spille, faktisk.

Har vært på alle treningene i det siste, vært positiv og jobbet mye.

Men neida, jævla fittetrener.

Er så sykt oppmuntrende å se alle de andre bli byttet innpå mens jeg bare varmer benker. Føkkass.

Treneren vår bytter ikke inn folk pga. de er for dårlige. Jepp, sånn er det, det er hardt. :(
Lenke til kommentar
Treneren vår bytter ikke inn folk pga. de er for dårlige. Jepp, sånn er det, det er hardt.  :(
Jeg ser ikke på meg selv som noe dårligere enn de andre, jeg vet at jeg er bedre enn han andre midtstopperen.

Drittrener asso ... dette er vel tredje, eller fjerde gangen det skjer.

:/

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf
En ting som irriterer meg litt i den saken: Tone har sagt at hun vil gå til sak mot alle som trykker bildet. ON WHAT GROUNDS?! Det er da fullt lovlig å publisere bilder av andre.

6912113[/snapback]

Nei, ikke hvis de ber om at de skal bli fjernet. Jeg tror bare det er greit hvis personen er en del av bakgrunnen på et offentlig sted, eller noe slikt.

6912262[/snapback]

Så lenge Tone ikke er hovedfokus i bildet, så kan hun ikke si noe. Tror du ikke John Travolta hadde saksøkt livsskiten utav de som publiserte dette bildet da:

john-gay-kiss.jpg

Lenke til kommentar
Treneren vår bytter ikke inn folk pga. de er for dårlige. Jepp, sånn er det, det er hardt.  :(
Jeg ser ikke på meg selv som noe dårligere enn de andre, jeg vet at jeg er bedre enn han andre midtstopperen.

Drittrener asso ... dette er vel tredje, eller fjerde gangen det skjer.

:/

6912280[/snapback]

Du spilte mot en venn av meg du ;)

Lenke til kommentar
Jaha? :dontgetit:

Går bra med meg, da. Og jeg vil ha deg, så ikke si at ingen vil ha deg.

6912287[/snapback]

Hehe... Det var billedlig talt. :) Jeg trenger ett ordentlig trenigsprogram att, om jeg skal gidde å begynne på igjen. Må hvertfall ha ei bra "oppskrift" ang. bruk av kreatin og protein, sikre best resultat.

Tusen takk, vil ha deg og. :love:

Men ikke si det til kokos! Thihi...

Om det går bra? Det går, og etter forholdene, bra. :)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...