Gå til innhold

Siste Ordet 5. [oppdaterte regler 16.11.06!]

b-real

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Først ble jeg banna for IBTL spamming en uke når SO5 starta, så vedda jeg og herr brun om jeg kunne holde meg en uke til unna so5. Og jeg vant. Så var det denne bannen min for ikke så lenge siden. 4 Uker har jeg gått glipp av. Ekstremt. Men de tar igjen.

Bundy            4130

espennyh      2718

6911117[/snapback]

Du trenger ikke "ta igjen" noe som helst, du slenger inn ulidelige mengder spam her hver eneste dag.

Eneste grunnen til at du har så mange OT-poster er at du har SO, en frisone for spammere slik som deg selv. Og utrolig nok så tar folk etter deg, og sørger for at "det er ja bare SO, selv om vi poster betyr ikke det at vi har noe å si"-holdningen lever videre.

Så avslutter jeg elegant et lite avsnitt fra bibelen.

Evangeliet etter Lukas

41 Hvorfor ser du flisen i din brors øye, men bjelken i ditt eget øye legger du ikke merke til? 42 Hvordan kan du si til din bror: 'Bror, la meg ta flisen ut av øyet ditt!' når du ikke ser bjelken i ditt eget øye? Din hykler! Ta først bjelken ut av ditt eget øye! Da vil du se klart nok til å ta flisen ut av din brors øye.

Endret av Skarstad
Lenke til kommentar
Først ble jeg banna for IBTL spamming en uke når SO5 starta, så vedda jeg og herr brun om jeg kunne holde meg en uke til unna so5. Og jeg vant. Så var det denne bannen min for ikke så lenge siden. 4 Uker har jeg gått glipp av. Ekstremt. Men de tar igjen.

Bundy            4130

espennyh      2718

6911117[/snapback]

Du trenger ikke "ta igjen" noe som helst, du slenger inn ulidelige mengder spam her hver eneste dag.

6911306[/snapback]

Jeg mente at de snart tar igjen.

NEI! IKKE BIBELEN! :cry:

Lenke til kommentar
Hva er det med folk for tiden? Er så mange som er så utrolig sur :(

Trevakt: Jupp såklart, hvordan det?

6911315[/snapback]

Det er litt morsomt å treffe deg her igjen. Jeg tror jeg huysker deg fra wow-delen av forumet, der hvor du hadde annen signatur og avatar.

Lenke til kommentar
Hva er det med folk for tiden? Er så mange som er så utrolig sur :(

Trevakt: Jupp såklart, hvordan det?

6911315[/snapback]

Det er litt morsomt å treffe deg her igjen. Jeg tror jeg huysker deg fra wow-delen av forumet, der hvor du hadde annen signatur og avatar.

6911427[/snapback]

Har nå sett deg her og der. Og jada, var innom wow forumet, men har nå sluttet med wow så er ikke der lengere.

hmm kan ikke huske avatar eller signatur

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...