Gå til innhold

Siste Ordet 5. [oppdaterte regler 16.11.06!]

b-real

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Bundy            4130

espennyh  2718

Herr Brun  2629

Skarstad  2094

JoachimR  1911

Shikaru  1853

-Redhead-  1801

NorthGarden  1777

Alle storposterne har jo nesten slutta å poste. Mens jeg holder samme tempo hele tiden. Kan f.eks ikke huske sist jeg så espennyh.

6911012[/snapback]

espennyh ser jeg hele tiden. Redhead er her en del på kveldene. Skarstad er her av og til, og NG er her ofte.

Har jeg sluttet å poste da?

Lenke til kommentar
Alle storposterne har jo nesten slutta å poste. Mens jeg holder samme tempo hele tiden. Kan f.eks ikke huske sist jeg så espennyh.

6911012[/snapback]

Nei du har spammet deg godt unna de andre. Vi har vært flinke folkens..ordentlig flinke...

6911057[/snapback]

Bundy, du er den størte spammeren her uansett.

b-real, du har da vært et hakk mindre aktiv den siste tiden da..

Lenke til kommentar

6911012[/snapback]

Nei du har spammet deg godt unna de andre. Vi har vært flinke folkens..ordentlig flinke...

6911057[/snapback]

De poster ikke like mye som før ivertfall. Også beskylder du meg for spam :(

Lenke til kommentar
b-real, du har da vært et hakk mindre aktiv den siste tiden da..

6911073[/snapback]

Joda, det har man, dog det er pga man ikke har internett hjemme før nå.
De poster ikke like mye som før ivertfall. Også beskylder du meg for spam :(

6911075[/snapback]

CHrist...ALLE her på forumet vet at du er nr-1 spammer for tida bundy. Innse det og hold tyst om det, vi vet det fra før..plz.-
Lenke til kommentar
CHrist...ALLE her på forumet vet at du er nr-1 spammer for tida bundy. Innse det og hold tyst om det, vi vet det fra før..plz.-

6911088[/snapback]

Først ble jeg banna for IBTL spamming en uke når SO5 starta, så vedda jeg og herr brun om jeg kunne holde meg en uke til unna so5. Og jeg vant. Så var det denne bannen min for ikke så lenge siden. 4 Uker har jeg gått glipp av. Ekstremt. Men de tar igjen.

Bundy 4130

espennyh 2718

Lenke til kommentar
Først ble jeg banna for IBTL spamming en uke når SO5 starta, så vedda jeg og herr brun om jeg kunne holde meg en uke til unna so5. Og jeg vant. Så var det denne bannen min for ikke så lenge siden. 4 Uker har jeg gått glipp av. Ekstremt. Men de tar igjen.

Bundy            4130

espennyh      2718

6911117[/snapback]

Tar igjen? Hvor gammer ER du egentlig bundy? Sånn helt serriøst spørsmål, hvor gammel er du?
Yesss!

6911123[/snapback]

Say woot!
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...