Gå til innhold

Siste Ordet 5. [oppdaterte regler 16.11.06!]


b-real

Anbefalte innlegg

Jeg har Nintendo 64 (som støver ned på hytta).

Misunn meg :p

6097166[/snapback]

2stk Xbox360.

6097179[/snapback]

Kan jeg komme, å teste en?

6097188[/snapback]

 

Værsegod! Til du som lurte på far cry, jeg editerte bare det forrige innlegget mitt, da jeg ofte ender opp med å få dobbelpost når jeg svarer 2 stk etterhverandre :ermm:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Jeg har en SNES som er i aktivt bruk i alle ferier.

6097172[/snapback]

Har en nedstøvet NES et eller annet sted i kjelleren, tror nesten jeg må ta den frem igjen snart.

6097195[/snapback]

Lurer på hvor NESen min har blitt av. Hadde en, men så skulle noen ta vare på den. Vet ikke hvor den ble av etter det.

Lenke til kommentar
Ikke si at du har en til deg, og en til han, eller?  :wee:

Jeg regner med det, men.

6097200[/snapback]

 

Jo, nå har vi en satt opp i hver krok av stua her... :blush: Så vi kan spille samtidig , mot hverandre online

 

Bundy: Du har god hukommelse :!: Typen er tøffel, så han sitter på den dårlige tv'en, en liten 20", mens jeg har 37" HDTV heeelt for meg selv *kosepå*

 

EDIT: Jeg savner singstar :cry: Fikk fryktelig lyst på PS3 pga planene de har for singstar på den... Jævlig kult å kunne laste ned nye sanger etterhvert!

 

Savner dansespillene også, ps2'en holdt meg virkelig i sving... Det var faktisk singstar og dance stage fusion som introduserte meg for the world of gaming :)

Endret av Linn Christin
Lenke til kommentar
Ikke si at du har en til deg, og en til han, eller?  :wee:

Jeg regner med det, men.

6097200[/snapback]

Bundy: Du har god hukommelse :!: Typen er tøffel, så han sitter på den dårlige tv'en, en liten 20", mens jeg har 37" HDTV heeelt for meg selv *kosepå*

6097217[/snapback]

Takk :)

 

Jeg har elendig korttidshukommelse IRL.

Lenke til kommentar
Ikke si at du har en til deg, og en til han, eller?  :wee:

Jeg regner med det, men.

6097200[/snapback]

 

Jo, nå har vi en satt opp i hver krok av stua her... :blush: Så vi kan spille samtidig , mot hverandre online

 

Bundy: Du har god hukommelse :!: Typen er tøffel, så han sitter på den dårlige tv'en, en liten 20", mens jeg har 37" HDTV heeelt for meg selv *kosepå*

6097217[/snapback]

har dere veldig god økonomi eller spiser dere fattigmannssuppe mens dere spiller? :p

Lenke til kommentar
Ikke si at du har en til deg, og en til han, eller?  :wee:

Jeg regner med det, men.

6097200[/snapback]

 

Jo, nå har vi en satt opp i hver krok av stua her... :blush: Så vi kan spille samtidig , mot hverandre online

 

Bundy: Du har god hukommelse :!: Typen er tøffel, så han sitter på den dårlige tv'en, en liten 20", mens jeg har 37" HDTV heeelt for meg selv *kosepå*

6097217[/snapback]

Jeg haaper jeg faar like pen dame og like god raad som han naar jeg blir student.

Lenke til kommentar
Alt dette snakket minner meg om at Super Mario Kart er borte. Lillesøster tenkte hun skulle skaffe nytt, men fikk tak i PAL og ikke NTSC. Noen som har spillet i NTSC-versjon og ønsker å kvitte seg med det?

6097224[/snapback]

Aww, jeg har n64 emulator på xboxen.

 

Får den analoge kontroller følelsen også :love:

Endret av Bundy
Lenke til kommentar
Alt dette snakket minner meg om at Super Mario Kart er borte. Lillesøster tenkte hun skulle skaffe nytt, men fikk tak i PAL og ikke NTSC. Noen som har spillet i NTSC-versjon og ønsker å kvitte seg med det?

6097224[/snapback]

Bruker du NTSC-utstyr her i Norge?

Lenke til kommentar
har dere veldig god økonomi eller spiser dere fattigmannssuppe mens dere spiller? :p

6097232[/snapback]

 

Vi jobber begge to, og har ingen barn... det hjelper vel på økonomien :) og så leier jeg leilighet gjennom jobben, så vi bor godt til en svært billig pris.

6097246[/snapback]

*notere*

 

oppskriften på god økonomi og spilletid

Endret av PepsiCo
Lenke til kommentar
Alt dette snakket minner meg om at Super Mario Kart er borte. Lillesøster tenkte hun skulle skaffe nytt, men fikk tak i PAL og ikke NTSC. Noen som har spillet i NTSC-versjon og ønsker å kvitte seg med det?

6097224[/snapback]

Bruker du NTSC-utstyr her i Norge?

6097242[/snapback]

Ja, fikk SNESen når vi bodde i USA for lenge siden. Derfor er den NTSC.

Lenke til kommentar
Alt dette snakket minner meg om at Super Mario Kart er borte. Lillesøster tenkte hun skulle skaffe nytt, men fikk tak i PAL og ikke NTSC. Noen som har spillet i NTSC-versjon og ønsker å kvitte seg med det?

6097224[/snapback]

Kvitte seg med Super Mario Kart? Du kommer til å lete veldig, veldig lenge.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...