Gå til innhold

Siste Ordet 5. [oppdaterte regler 16.11.06!]

b-real

Anbefalte innlegg

Men gjør alle invandrere det da? Her i mitt nabolag er invandrerne fredelige og koselige. De skader ikke en flue en gang.

6909363[/snapback]

Har du vært hjemme hos de?

6909397[/snapback]

Jeg synes at du skal få ferie av admin pga. rasisme.

Mener du virkelig at alle invandrere i Norge gjør ugjærninger?

Puss dine øyne, puss godt ørene dine og kom deg ut av nerdebula di for en gangs skyld og se hva de forskjellige kulturene bringer her i verden.

Og ja, jeg omgås med utlendinger, de er født i Norge og total nordmenner med sine morsmål. Hva er problemet ditt?

Om du ikke liker utlendinger, så får du snakke med en. Ikke alle fra utlande er like. Når du reiser til Spania, hvordan tror du folk ser på deg? ''Nei, se på han da, han er jo like hvit som snøen, farlig å snakke med han!''

Skjerp deg.

Endret av onyX
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
80% av alle ungdommer, og sikkert 10% av alle over 25år spiller fotball.

6909436[/snapback]

Har på feelingen at du har tatt de tallene ut av løse luften. Med andre ord, bullshit.

6909447[/snapback]

Vel, tallene er tatt utav hodet mitt ja. Jeg har bodd på Bømlo, I Rogaland, I Oslo, I Vestfold og i Bergen.(Samt Nederland).

Der spillte så godt som, men ikke alle Ungdommene/Ungene fotball. Noe som vil si ca 80%.

Lenke til kommentar
80% av alle ungdommer, og sikkert 10% av alle over 25år spiller fotball.

6909436[/snapback]

Har på feelingen at du har tatt de tallene ut av løse luften. Med andre ord, bullshit.

6909447[/snapback]

Vel, tallene er tatt utav hodet mitt ja. Jeg har bodd på Bømlo, I Rogaland, I Oslo, I Vestfold og i Bergen.(Samt Nederland).

Der spillte så godt som, men ikke alle Ungdommene/Ungene fotball. Noe som vil si ca 80%.

6909472[/snapback]

Kvar på bømlo har du budd? :whistle:

btw, tallene dine stemmer ganske så mye her eg bur hvertfal...

Nesten alle gutane i klassen min spiller fotball, og slik er det i 10'ende og...

Lenke til kommentar
Det er ikke rasisme, det er.. faen, hva heter det igjen.. Du vet, den tingen du mangler, som veldig mange her inne forstår.. Humor! Det var det!

Kanskje du mangler en liten snev av realisme? Hvor var ironien i hans innlegg?

6909544[/snapback]

Hvor er din forståelse av ironi?

Den var akkurat her: "Har du vært hjemme hos de?"

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...