Onyx Skrevet 21. september 2006 Del Skrevet 21. september 2006 (og innvandrere) Jammen er du flink til å dra en gruppe mennesker i en og samme kam. Flink du. 6909337[/snapback] Ahahahah! Seriøst, du driter deg loddrett ut. 6909347[/snapback] Hvem er det som driter seg ut sa du? Du, meg eller Bitex. Han sa, om du ikke fikk det inn i hodet ditt: ''Foreslår at alle sammen møtes bak kirka i Asker ved midnatt, så tar vi et skikkelig neveoppgjør der. Sånn som ekte tøffe barske mannfolk gjør det. (og innvandrere)''. Men gjør alle invandrere det da? Her i mitt nabolag er invandrerne fredelige og koselige. De skader ikke en flue en gang. Lenke til kommentar
Sovietpig Skrevet 21. september 2006 Del Skrevet 21. september 2006 hei. jeg er politisk korrekt Lenke til kommentar
Hashtægg Skrevet 21. september 2006 Del Skrevet 21. september 2006 Det er så kjedelig å diskutere fotball, hvem som liker det og ikke.. Blir jo alltid det samma som går igjen. Kan folk ikke bare innse at vi alle liker forskjellige ting! ..ja, jeg er i et dårlig humør. Lenke til kommentar
Patrick de Maar Skrevet 21. september 2006 Del Skrevet 21. september 2006 (endret) Jeg påstår ikke at det er teit, jeg sitter bare her og mener at 100millioner for å løpe etter en ball er drøyt. Jeg har selv spilt fotball, ikke mer enn 4år, sluttet ifjor og syns ikke sporten er teit.Men, 100millioner.... ærligtalt. Og de store forente nasjoner og EU maser om fattigdom? Endret 21. september 2006 av PatrickM Lenke til kommentar
Fisker Skrevet 21. september 2006 Del Skrevet 21. september 2006 Jeg skal spille fotballkamp i dag. Vi ligger på sisteplass i serien. Forrige kamp tapte vi 16-0. Jeg regner med at vi taper med store siffere i dag også. Men jeg elsker fotball. Lenke til kommentar
xD^^ Skrevet 21. september 2006 Del Skrevet 21. september 2006 Men jeg elsker fotball.Du elsker dobbelt linjeskift mellom hver setning også? Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 21. september 2006 Del Skrevet 21. september 2006 Tosk, det finnen ingen jobb i det kjente universet (med unntak av Jedi-ridder) som rettferdiggjør en årslønn på over 100 millioner i året. Igjen, toppidrett er farlig for helsen. En spillers jobb er å spille fotball, dermed trenger man lønning fordi at spilleren gjør sin jobb. Logisk og fælt. Synd om du ikke en gang klarer å jobbe for å tjene dine egne penger. 6909321[/snapback] Nei, de trenger ikke 100 millioner, ingen gjør det. Og dessuten har de tilgang til noen av verdens beste leger og fysioterapauter, så den gode helsa er nok ikke i fare. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 21. september 2006 Del Skrevet 21. september 2006 Det blir aldri noen diskusjon, ene sida vil alltid si "Fotball sux" den andre sida vil si "Fotball rules" og ende opp med personangrep og skittkasting. Omtrent som å diskutere religion med religiøse. Lenke til kommentar
jojo123 Skrevet 21. september 2006 Del Skrevet 21. september 2006 Men gjør alle invandrere det da? Her i mitt nabolag er invandrerne fredelige og koselige. De skader ikke en flue en gang. 6909363[/snapback] Har du vært hjemme hos de? Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 21. september 2006 Del Skrevet 21. september 2006 Det blir aldri noen diskusjon, ene sida vil alltid si "Fotball sux" den andre sida vil si "Fotball rules" og ende opp med personangrep og skittkasting. Omtrent som å diskutere religion med religiøse. 6909387[/snapback] Personangrep er kult. Diskusjon er kjedelig. Slik lyder Herrens ord. Lenke til kommentar
K.. Skrevet 21. september 2006 Del Skrevet 21. september 2006 This is going nowhere. Lenke til kommentar
Patrick de Maar Skrevet 21. september 2006 Del Skrevet 21. september 2006 (endret) Nå drar jeg, jeg skal "studere" til en ekte stilling. Ikke en såkalt stilling hvor man er overbetalt med 99millioner kr for mye. Endret 21. september 2006 av PatrickM Lenke til kommentar
Onyx Skrevet 21. september 2006 Del Skrevet 21. september 2006 Norge er ikke en fotballnasjon, enkelt og greit. Andre land i Europa lever, og muligens elsker fotball så høyt at han/hun offrer seg totalt for fotballen. Jeg har vært i Nederland, Spania og Tyskland. Total kaos når det gjelder fotball. Og det spørs kanskje og hvor i Norge man bor, hvor det i det hele tatt finnes en stor Tippeliga-klubb. Forza futebol. Lenke til kommentar
xD^^ Skrevet 21. september 2006 Del Skrevet 21. september 2006 Ha det bra, igjen! Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 21. september 2006 Del Skrevet 21. september 2006 Herr Brun jeg begynner å bli litt trøtt nå Lenke til kommentar
DurinVIII Skrevet 21. september 2006 Del Skrevet 21. september 2006 Hvem er det som driter seg ut sa du? Du, meg eller Bitex. 6909363[/snapback] Du. Lenke til kommentar
Patrick de Maar Skrevet 21. september 2006 Del Skrevet 21. september 2006 Nederland er nok ikke en superstor nasjon når det gjelder fotball, selv om de kommer langt. Tro meg, jeg er født i Nederland, har bodd der og vært på ferie noen ganger der. Norge er i aller største grad en fotballnasjon, 80% av alle ungdommer, og sikkert 10% av alle over 25år spiller fotball. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 21. september 2006 Del Skrevet 21. september 2006 (endret) Jeg hjelper til å holde statistikken nede. Dere må da skjønne at folk kan ha andre interesser på fritiden uten å være fullstendig tulling. Jeg er musiker. Endret 21. september 2006 av Bitex Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 21. september 2006 Del Skrevet 21. september 2006 Norge er ikke en fotballnasjon, enkelt og greit. Andre land i Europa lever, og muligens elsker fotball så høyt at han/hun offrer seg totalt for fotballen. Jeg har vært i Nederland, Spania og Tyskland. Total kaos når det gjelder fotball. Og det spørs kanskje og hvor i Norge man bor, hvor det i det hele tatt finnes en stor Tippeliga-klubb. Forza futebol. 6909413[/snapback] Og hvordan skal det forsvare de sinnsvake lønningene? Ikke misforstå, jeg liker fotball, men det finnen ingen jobb som rettferdiggjører slike lønninger. Lenke til kommentar
DurinVIII Skrevet 21. september 2006 Del Skrevet 21. september 2006 80% av alle ungdommer, og sikkert 10% av alle over 25år spiller fotball. 6909436[/snapback] Har på feelingen at du har tatt de tallene ut av løse luften. Med andre ord, bullshit. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg