Gå til innhold

Siste Ordet 5. [oppdaterte regler 16.11.06!]

b-real

Anbefalte innlegg

(og innvandrere)

Jammen er du flink til å dra en gruppe mennesker i en og samme kam. Flink du.

6909337[/snapback]

Ahahahah! Seriøst, du driter deg loddrett ut.

6909347[/snapback]

Hvem er det som driter seg ut sa du? Du, meg eller Bitex.

Han sa, om du ikke fikk det inn i hodet ditt:

''Foreslår at alle sammen møtes bak kirka i Asker ved midnatt, så tar vi et skikkelig neveoppgjør der. Sånn som ekte tøffe barske mannfolk gjør det.

(og innvandrere)''.

Men gjør alle invandrere det da? Her i mitt nabolag er invandrerne fredelige og koselige. De skader ikke en flue en gang.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg påstår ikke at det er teit, jeg sitter bare her og mener at 100millioner for å løpe etter en ball er drøyt.

Jeg har selv spilt fotball, ikke mer enn 4år, sluttet ifjor og syns ikke sporten er teit.Men, 100millioner.... ærligtalt.

Og de store forente nasjoner og EU maser om fattigdom?

Endret av PatrickM
Lenke til kommentar
Tosk, det finnen ingen jobb i det kjente universet (med unntak av Jedi-ridder) som rettferdiggjør en årslønn på over 100 millioner i året.

Igjen, toppidrett er farlig for helsen.

En spillers jobb er å spille fotball, dermed trenger man lønning fordi at spilleren gjør sin jobb. Logisk og fælt. Synd om du ikke en gang klarer å jobbe for å tjene dine egne penger.

6909321[/snapback]

Nei, de trenger ikke 100 millioner, ingen gjør det. Og dessuten har de tilgang til noen av verdens beste leger og fysioterapauter, så den gode helsa er nok ikke i fare.

Lenke til kommentar

Norge er ikke en fotballnasjon, enkelt og greit. Andre land i Europa lever, og muligens elsker fotball så høyt at han/hun offrer seg totalt for fotballen.

Jeg har vært i Nederland, Spania og Tyskland. Total kaos når det gjelder fotball. Og det spørs kanskje og hvor i Norge man bor, hvor det i det hele tatt finnes en stor Tippeliga-klubb.

Forza futebol.

Lenke til kommentar
Norge er ikke en fotballnasjon, enkelt og greit. Andre land i Europa lever, og muligens elsker fotball så høyt at han/hun offrer seg totalt for fotballen.

Jeg har vært i Nederland, Spania og Tyskland. Total kaos når det gjelder fotball. Og det spørs kanskje og hvor i Norge man bor, hvor det i det hele tatt finnes en stor Tippeliga-klubb.

Forza futebol.

6909413[/snapback]

Og hvordan skal det forsvare de sinnsvake lønningene? Ikke misforstå, jeg liker fotball, men det finnen ingen jobb som rettferdiggjører slike lønninger.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...