Gå til innhold

Siste Ordet 5. [oppdaterte regler 16.11.06!]

b-real

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Ingenting du skriver rettferdiggjør summene de blir betalt.

Jo, det gjør det. En fotballspiller har som jobb å spille fotball, akkurat som oss andre som må jobbe for å tjene penger. Få det inn i hodet ditt.

6909265[/snapback]

Tosk, det finnen ingen jobb i det kjente universet (med unntak av Jedi-ridder) som rettferdiggjør en årslønn på over 100 millioner i året.

Lenke til kommentar
Klok som i et lagspill min venn. Timing i en passning f. eks. Bruke det du kan på banen, løpe smarte løp, sette motstander i sjakk osv.

6909232[/snapback]

Det har ikke noe med klokskap å gjøre, det handler om snartenkthet og logikk.

Klok - lærd, kunnskapsrik.

6909256[/snapback]

- Jeg sa det i stad: Teori i fotball er taktikk.

Lenke til kommentar
Tosk, det finnen ingen jobb i det kjente universet (med unntak av Jedi-ridder) som rettferdiggjør en årslønn på over 100 millioner i året.

Igjen, toppidrett er farlig for helsen.

En spillers jobb er å spille fotball, dermed trenger man lønning fordi at spilleren gjør sin jobb. Logisk og fælt. Synd om du ikke en gang klarer å jobbe for å tjene dine egne penger.

Lenke til kommentar
Fotball er en sport med 22menn. Hver spiller har en drakt med ett tall trykt bakpå, dette tallet representerer iqen til vedkommende.
Og dette sier du fordi?

Har du foretatt en IQtest på en større gruppe fotballspillere?

6909325[/snapback]

Fordi jeg følte for det, det var mer ment som en dum kommentar da.

Men som skarstad sier, ingenting rettferdiggjør en lønn på 100millioner og over i året. Gi dem 500.000 og la dem være fornøyd med det. De gjør trossalt ikke annet enn å gå på jobb hver dag, trene, for så å løpe etter en ball.

Lenke til kommentar

Uansett, jeg liker fotball, og kommer ikke til å slutte med det fordi dere sitter her og sier at det er teit.

Har nettopp spist litt, og nå skal jeg pakke litt.

Får prøve å huske håndklede denne gangen, kjedelig å tørke seg med fotballdrakten sin etter man har dusjet.

Snakkes! :)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...