xD^^ Skrevet 21. september 2006 Del Skrevet 21. september 2006 Mente du med det SteffyBoy? Man må se rundt seg, for å vite hvor lagkameratene er, så man slipper det senere. Man må vite hvor man skal bevege seg, hvor man har motstanderen, og hvor man kan spille ballen. Man må lese spillet. I sjakk må man prøve å vite hva motstanderen gjør i neste trekk, det må man i fotball også. Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 21. september 2006 Del Skrevet 21. september 2006 Man må kunne lese spillet, vite hva man skal gjøre i neste trekk før trekket kommer (som i sjakk), og lignende. 6909120[/snapback] Der har du en sammenligning man ikke ofte leser. 6909160[/snapback] Det medfører riktighet. Fotball er kjedelig. Lenke til kommentar
jojo123 Skrevet 21. september 2006 Del Skrevet 21. september 2006 Kan noen skrive en engelsk-stil til meg? Lenke til kommentar
Seether Skrevet 21. september 2006 Del Skrevet 21. september 2006 Er det farlig å støvsuge en hund? Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 21. september 2006 Del Skrevet 21. september 2006 Fotball suger uansett så 6909048[/snapback] Ikke kom her å si at for eksempel viktige landslagskamper ikke er underholdende. *Tenke tilbake på Norge 2-1 Brasil i '98* Lenke til kommentar
Fisker Skrevet 21. september 2006 Del Skrevet 21. september 2006 Er det farlig å støvsuge en hund? 6909191[/snapback] Hvor stor er den? Lenke til kommentar
jojo123 Skrevet 21. september 2006 Del Skrevet 21. september 2006 Er det farlig å støvsuge en hund? 6909191[/snapback] Tror den største faren er at den biter deg. Lenke til kommentar
Leontodon Skrevet 21. september 2006 Del Skrevet 21. september 2006 Er det farlig å støvsuge en hund? 6909191[/snapback] Hahahhaha. Hva for slags spørsmål er det da? Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 21. september 2006 Del Skrevet 21. september 2006 (endret) Jeg kommer for å si at viktige landskamper ikke er underholdende (for meg). F.eks. landskampen mellom Norge-Brasil'98 (2-1) Bikkjer pleier å være vettskremt støvsugere, så jeg tror du kommer til å slite med å teste den teorien. Endret 21. september 2006 av Bitex Lenke til kommentar
Aalton Skrevet 21. september 2006 Del Skrevet 21. september 2006 Fotball er artig å se på i virekligheten og spille, men ufattelig kjedelig å se på tv-en Lenke til kommentar
Onyx Skrevet 21. september 2006 Del Skrevet 21. september 2006 Hvem var det som sa at fotball er bare et spill hvor 22 spillere løper rundt i en bane og mot en lærball og som burde ha tjent mindre eller tjener for mye enn det de skal? Kan jeg bare få si en ting: - Toppidrett generelt (Her: Fotball i toppnivå) er farlig er for helsen, selv om man yter mye mye mer enn andre fysikkmessig. Og en annen ting: - Kan du (som sa det ovenfor) prøve deg på intervalltrening, gjerne 4x4? Så kan du se om du holder ut. Tror du fotballspillere bare driver med ball? Toppnivå fotball er hardt og det må prioriteres først som sist. Det er som jobb. Lenke til kommentar
Ø.B. Skrevet 21. september 2006 Del Skrevet 21. september 2006 Er det farlig å støvsuge en hund? 6909191[/snapback] Katta mi synes det er morsomt så Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 21. september 2006 Del Skrevet 21. september 2006 Okay, du beviser selv at du er dum. Hvordan kan man gå ut på en fotballbane men null kunnskap? Hvordan ville Ronadinho ha spillt frem Eto'o i Barca? Hvordan ville Becham tatt frispark på en best mulig måte? Hvordan inni granskauen skal du i det hele klare å spille i et lagspill uten snøring? Hvorfor klarer Maldini å stoppe sine utfordrere med minst mulig fysikk? Klokskap og atter klokskap. Zidane. Hva har gjort han så god? Smarthet og teknikk. Som sagt, fotball er mere en du tror. 6909142[/snapback] Utrolig dårlig ordvalg, klok er vel mer forbundet med teoretisk kunnskap. Snartenkthet er vel mer passende. Lenke til kommentar
Onyx Skrevet 21. september 2006 Del Skrevet 21. september 2006 Klok som i et lagspill min venn. Timing i en passning f. eks. Bruke det du kan på banen, løpe smarte løp, sette motstander i sjakk osv. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 21. september 2006 Del Skrevet 21. september 2006 Haha, som dere fyrer dere opp om denne fotballen. Må jo bare le. Lenke til kommentar
Onyx Skrevet 21. september 2006 Del Skrevet 21. september 2006 Utrolig dårlig ordvalg, klok er vel mer forbundet med teoretisk kunnskap. Snartenkthet er vel mer passende. 6909216[/snapback] Og en ting til: - Teori i fotball er taktikk om du ikke visste det. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 21. september 2006 Del Skrevet 21. september 2006 Hvem var det som sa at fotball er bare et spill hvor 22 spillere løper rundt i en bane og mot en lærball og som burde ha tjent mindre eller tjener for mye enn det de skal? Kan jeg bare få si en ting: - Toppidrett generelt (Her: Fotball i toppnivå) er farlig er for helsen, selv om man yter mye mye mer enn andre fysikkmessig. Og en annen ting: - Kan du (som sa det ovenfor) prøve deg på intervalltrening, gjerne 4x4? Så kan du se om du holder ut. Tror du fotballspillere bare driver med ball? Toppnivå fotball er hardt og det må prioriteres først som sist. Det er som jobb. 6909210[/snapback] Ingenting du skriver rettferdiggjør summene de blir betalt. Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 21. september 2006 Del Skrevet 21. september 2006 Klok som i et lagspill min venn. Timing i en passning f. eks. Bruke det du kan på banen, løpe smarte løp, sette motstander i sjakk osv. 6909232[/snapback] Det har ikke noe med klokskap å gjøre, det handler om snartenkthet og logikk. Klok - lærd, kunnskapsrik. Lenke til kommentar
DurinVIII Skrevet 21. september 2006 Del Skrevet 21. september 2006 Etter å ha sett det dere quoter, så er jeg glad for at jeg fortsatt har Onyx på ignore-lista mi Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 21. september 2006 Del Skrevet 21. september 2006 Gutter..bare forstå det at folk har forskjellige interesser. Man er ikke dummere enn noen andre fordi man ikke har samme interesser. Det blir litt som de gærningene som flyr rundt og skal frelse alle til Jesus. De mener også at alle som ikke har "skjønt det" er komplett dumme i hodet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg