Gå til innhold

Siste Ordet 5. [oppdaterte regler 16.11.06!]

b-real

Anbefalte innlegg

Mente du med det SteffyBoy?

Man må se rundt seg, for å vite hvor lagkameratene er, så man slipper det senere.

Man må vite hvor man skal bevege seg, hvor man har motstanderen, og hvor man kan spille ballen.

Man må lese spillet.

I sjakk må man prøve å vite hva motstanderen gjør i neste trekk, det må man i fotball også.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg kommer for å si at viktige landskamper ikke er underholdende (for meg). F.eks. landskampen mellom Norge-Brasil'98 (2-1)

Bikkjer pleier å være vettskremt støvsugere, så jeg tror du kommer til å slite med å teste den teorien.

Endret av Bitex
Lenke til kommentar

Hvem var det som sa at fotball er bare et spill hvor 22 spillere løper rundt i en bane og mot en lærball og som burde ha tjent mindre eller tjener for mye enn det de skal?

Kan jeg bare få si en ting:

- Toppidrett generelt (Her: Fotball i toppnivå) er farlig er for helsen, selv om man yter mye mye mer enn andre fysikkmessig.

Og en annen ting:

- Kan du (som sa det ovenfor) prøve deg på intervalltrening, gjerne 4x4? Så kan du se om du holder ut. Tror du fotballspillere bare driver med ball? Toppnivå fotball er hardt og det må prioriteres først som sist. Det er som jobb.

Lenke til kommentar
Okay, du beviser selv at du er dum.

Hvordan kan man gå ut på en fotballbane men null kunnskap? Hvordan ville Ronadinho ha spillt frem Eto'o i Barca? Hvordan ville Becham tatt frispark på en best mulig måte?

Hvordan inni granskauen skal du i det hele klare å spille i et lagspill uten snøring? Hvorfor klarer Maldini å stoppe sine utfordrere med minst mulig fysikk? Klokskap og atter klokskap.

Zidane. Hva har gjort han så god? Smarthet og teknikk.

Som sagt, fotball er mere en du tror.

6909142[/snapback]

Utrolig dårlig ordvalg, klok er vel mer forbundet med teoretisk kunnskap. Snartenkthet er vel mer passende.

Lenke til kommentar
Hvem var det som sa at fotball er bare et spill hvor 22 spillere løper rundt i en bane og mot en lærball og som burde ha tjent mindre eller tjener for mye enn det de skal?

Kan jeg bare få si en ting:

- Toppidrett generelt (Her: Fotball i toppnivå) er farlig er for helsen, selv om man yter mye mye mer enn andre fysikkmessig.

Og en annen ting:

- Kan du (som sa det ovenfor) prøve deg på intervalltrening, gjerne 4x4? Så kan du se om du holder ut. Tror du fotballspillere bare driver med ball? Toppnivå fotball er hardt og det må prioriteres først som sist. Det er som jobb.

6909210[/snapback]

Ingenting du skriver rettferdiggjør summene de blir betalt.

Lenke til kommentar

Gutter..bare forstå det at folk har forskjellige interesser. Man er ikke dummere enn noen andre fordi man ikke har samme interesser.

Det blir litt som de gærningene som flyr rundt og skal frelse alle til Jesus. De mener også at alle som ikke har "skjønt det" er komplett dumme i hodet.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...