Gå til innhold

Siste Ordet 5. [oppdaterte regler 16.11.06!]

b-real

Anbefalte innlegg

Hvorofr i alle dager har du gjort det?

6907850[/snapback]

Av samme grunn som hunder slikker seg i skrittet:

Fordi jeg kan :)

Ja, Tut og Kjør Transport soper inn penger som om det skulle vært løv om høsten, og ja, jeg har bygd ut omtrent alle ruter som kan frakte gods innen 1970 :)

EDIT: kanaler tar vi når millionene virkelig begynner å rulle inn, og jeg får tilgang til hovercrafts.

Endret av Iceman™
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Indeed, det koster mer enn det smaker, dog nar du har passert år 2000 så er det vel ikke noe som heter å være "fattig" lenger, som regel har man tjent en deln penger da..

Jeg elsker fly i det spillet :)

6907886[/snapback]

Fly gjør spillet for lett, bruker å spille uten.

Lenke til kommentar
Indeed, det koster mer enn det smaker, dog nar du har passert år 2000 så er det vel ikke noe som heter å være "fattig" lenger, som regel har man tjent en deln penger da..

Jeg elsker fly i det spillet :)

6907886[/snapback]

Jeg har ligget godt an økonomisk siden '65 nå.

Om jeg er litt sulten på en subsidary, og ikke allerede har en bussrute som tar seg av det, slenger jeg bare opp en heliport og bygger et par helikoptre.

Vips, var ca 90000£ borte, men de kommer jo så kjapt tilbake at jeg ikke merker mangelen.

Gud hvor jeg elsker dette spillet :love:

Lenke til kommentar
Supert, lykke til med daten ikveld :)

6907827[/snapback]

det er det som er problemet, jeg blir ikke kvitt kvalmen. Jeg spiste ett eple istad, ble litt bedre men fortsatt litt...uggen. Jeg må finne en måte å fjerne kvalmheten på. Fordi jeg vil SÅ GJERNE å dra ned og drikke ikveld :) Det blir lame om jeg ikke gjør det :(

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...