Gå til innhold

Siste Ordet 5. [oppdaterte regler 16.11.06!]

b-real

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hvem er Nelly Furtado?

6906527[/snapback]

Skru på tv'n :p Hun er på alle musikk-kanalene

Ene sangen heter maneater og den andre husker jeg ikke. Har ikke blitt så veldig imponert akkurat :roll:

6906537[/snapback]

Ahh, den... Legger ikke så godt merke til sånne ting, men synes jeg så mer av hu før...

Lenke til kommentar
Ahh, den... Legger ikke så godt merke til sånne ting, men synes jeg så mer av hu før...

6906548[/snapback]

Promiscous tror jeg sang nr 2 heter. Hun synger med en rapper.

Så mye til henne før også ja, men det er mange år siden. 5-6 kanskje?

Endret av mushi
Lenke til kommentar
Maneater? Har ikke jeg hørt den før ... leeenge sia. :p. Begynner de å gå tom for ny liste-pop?

6906559[/snapback]

Hør sangen her. Crappy kvalitet dough.

Mye shit på musikk-kanalene nå. Tror popen endelig har gått tom for ideer. Jeg bare sitter å venter på at de skal gi opp og slutte å lage det.

Lenke til kommentar
Evt politiet.

6906497[/snapback]

Litt drastisk kanskje? Jaja, hver sin smak =P. Du får begynne her, vi sjekker ikke Mac engang fordi "overvåkningsprogrammet" vi har fått for å installere på laptopene funker ikke på Mac. =P. Bare merker dem og sender dem avgårde "Ikke gjør noe dumt nå!" :p.

6906511[/snapback]

Kripos da. Det er uansett ulovlig å overvåke noen uten at personen er klar over det.

Lenke til kommentar
Keyloggere etc. har de jo ikke lov til å bruke uansett om de opplyser om det! Ikke faen om jeg hadde godtatt det, jeg taster _IKKE_ inn mitt passord på en maskin som blir overvåket

6906712[/snapback]

Jeg må gjøre det, for å kunne gjøre skolearbeid. Men jeg har sneket meg unna å underskrive avtalen med skolen angående IT-bruk.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...