Equerm Skrevet 21. september 2006 Del Skrevet 21. september 2006 (endret) Er ikek du tynn og fin fra før da mushi ? 6906390[/snapback] Åjoda det er hun *kosepåmushi* Endret 21. september 2006 av Equerm Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 21. september 2006 Del Skrevet 21. september 2006 Har dere ikke mac på media der du går? Det har dem nemlig her, kun macer. Wh1te: Jeg har pc på skolen fordi vi har norskeksamen med IKT, og stort sett gjør på pc det som kan gjøres på pc. 6906403[/snapback] Haha. Media her er så mac-fiendtlig at jeg ikke engang får lov til å koble på MacBooken min til det trådløse nettverket så jeg får nett. Av "sikkerhetshensyn". Lenke til kommentar
mushi Skrevet 21. september 2006 Del Skrevet 21. september 2006 (endret) Er ikek du tynn og fin fra før da mushi ? 6906390[/snapback] Åjoda det er hun *kosepåmushi* 6906406[/snapback] *kosepåbeggeto* EDIT: WEE1! Abking pro! Den er sååå bra at de har kalt den kongen! Endret 21. september 2006 av mushi Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 21. september 2006 Del Skrevet 21. september 2006 Har dere ikke mac på media der du går? Det har dem nemlig her, kun macer. Wh1te: Jeg har pc på skolen fordi vi har norskeksamen med IKT, og stort sett gjør på pc det som kan gjøres på pc. 6906403[/snapback] Haha. Media her er så mac-fiendtlig at jeg ikke engang får lov til å koble på MacBooken min til det trådløse nettverket så jeg får nett. Av "sikkerhetshensyn". 6906412[/snapback] Du får ikke koble macbooken på det trådløse nettverket av sikkerhetshensyn? LOL! Lenke til kommentar
Equerm Skrevet 21. september 2006 Del Skrevet 21. september 2006 Har dere ikke mac på media der du går? Det har dem nemlig her, kun macer. Wh1te: Jeg har pc på skolen fordi vi har norskeksamen med IKT, og stort sett gjør på pc det som kan gjøres på pc. 6906403[/snapback] Haha. Media her er så mac-fiendtlig at jeg ikke engang får lov til å koble på MacBooken min til det trådløse nettverket så jeg får nett. Av "sikkerhetshensyn". 6906412[/snapback] Å fy faen, jeg elsker å protestere stort mot slikt, hadde jeg vert deg så hadde jeg hacket nettverket deres med en windows maskin bare for å vise at det er minst like farlig så de kanskje burde droppe windows også Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 21. september 2006 Del Skrevet 21. september 2006 Du får ikke koble macbooken på det trådløse nettverket av sikkerhetshensyn? LOL! 6906418[/snapback] Jepp. Jeg måtte smile når IKT-ansvarlig sa det. Å fy faen, jeg elsker å protestere stort mot slikt, hadde jeg vert deg så hadde jeg hacket nettverket deres med en windows maskin bare for å vise at det er minst like farlig så de kanskje burde droppe windows også 6906421[/snapback] Noe faenskap må jeg gjøre, men de bruker en del ulovlig programvare som overvåker oss konstant, og kan se nøyaktiv hva vi gjør til enhver tid (noe som selvfølgelig aldri står nevnt noe om i skoles reglement). Vi snakker brudd på personvernsloven altså. Derfor må jeg strategisk planlegge faenskapet mitt. Lenke til kommentar
Forumforumforum Skrevet 21. september 2006 Del Skrevet 21. september 2006 (endret) Hvorfor har alle pc på skolen nå for tiden? Det er greit nok at min postcount stort sett ble grunnlagt på GK og VK1, men jeg gikk trossalt på media. Er det noe nytt som har skjedd, eller? PC-revolusjon: Forum to the people. 6906350[/snapback] pc på pulten min, pc i andre delen av klasserommet og pc i sekken Endret 21. september 2006 av espennyh Lenke til kommentar
mushi Skrevet 21. september 2006 Del Skrevet 21. september 2006 Hmm... 2 min om dagen i 10 dager. Da blir jeg supersexy og får synlig 6-pack Etter et par dager kan jeg se forskjell Kanskje jeg skal ringe TV-shop? :!: "magen din blir flat og lekker!" Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 21. september 2006 Del Skrevet 21. september 2006 Det er jammen ikke rart at trygdede har null penger. De bruker jo alt på Magic Bullet, SuperABdominat0r og Naked Midget CD+. Lenke til kommentar
mushi Skrevet 21. september 2006 Del Skrevet 21. september 2006 Jeg har aldri kjøpt noe fra TV-shop og kommer aldri til å gjøre det Lenke til kommentar
hrmpf Skrevet 21. september 2006 Del Skrevet 21. september 2006 Noe faenskap må jeg gjøre, men de bruker en del ulovlig programvare som overvåker oss konstant, og kan se nøyaktiv hva vi gjør til enhver tid (noe som selvfølgelig aldri står nevnt noe om i skoles reglement). Vi snakker brudd på personvernsloven altså. Derfor må jeg strategisk planlegge faenskapet mitt. 6906428[/snapback] Hvis det ikke står i reglementet er det noe feil . Det står klart og tydelig i reglementet her på skolen, som skrives under. Lenke til kommentar
hrmpf Skrevet 21. september 2006 Del Skrevet 21. september 2006 (endret) Jeg har aldri kjøpt noe fra TV-shop og kommer aldri til å gjøre det 6906466[/snapback] TV-Shop kan være morsomt, men blir fort litt mange repriser av samme reklamen på rad. Kunne variert mer =P. Edit: errr, doubble =/ Endret 21. september 2006 av Kepp Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 21. september 2006 Del Skrevet 21. september 2006 Noe faenskap må jeg gjøre, men de bruker en del ulovlig programvare som overvåker oss konstant, og kan se nøyaktiv hva vi gjør til enhver tid (noe som selvfølgelig aldri står nevnt noe om i skoles reglement). Vi snakker brudd på personvernsloven altså. Derfor må jeg strategisk planlegge faenskapet mitt. 6906428[/snapback] Hvis det ikke står i reglementet er det noe feil . Det står klart og tydelig i reglementet her på skolen, som skrives under. 6906470[/snapback] Rimelig sikker på at det ikke står noe i reglementet om at IKT overvåker nei. De sniffer opp alt av passord, alle nettsteder, alle programmer, alle filer i bruk... Lenke til kommentar
hrmpf Skrevet 21. september 2006 Del Skrevet 21. september 2006 Rimelig sikker på at det ikke står noe i reglementet om at IKT overvåker nei. De sniffer opp alt av passord, alle nettsteder, alle programmer, alle filer i bruk... 6906478[/snapback] Ta å finn det ut, du kan jo ta det opp med Rektor om det ikke står der. Lenke til kommentar
Krankemot Skrevet 21. september 2006 Del Skrevet 21. september 2006 Faen, har en diger kvise på nesa som det nettop gikk hull på... Nå blør den Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 21. september 2006 Del Skrevet 21. september 2006 Rimelig sikker på at det ikke står noe i reglementet om at IKT overvåker nei. De sniffer opp alt av passord, alle nettsteder, alle programmer, alle filer i bruk... 6906478[/snapback] Ta å finn det ut, du kan jo ta det opp med Rektor om det ikke står der. 6906484[/snapback] Evt politiet. Lenke til kommentar
mushi Skrevet 21. september 2006 Del Skrevet 21. september 2006 Faen, har en diger kvise på nesa som det nettop gikk hull på... Nå blør den 6906489[/snapback] Åhh. Stakars. Har du lært nå? Ikke pelle. Lenke til kommentar
Krankemot Skrevet 21. september 2006 Del Skrevet 21. september 2006 Faen, har en diger kvise på nesa som det nettop gikk hull på... Nå blør den 6906489[/snapback] Åhh. Stakars. Har du lært nå? Ikke pelle. 6906505[/snapback] ja... jeg har lært Lenke til kommentar
hrmpf Skrevet 21. september 2006 Del Skrevet 21. september 2006 Evt politiet. 6906497[/snapback] Litt drastisk kanskje? Jaja, hver sin smak =P. Du får begynne her, vi sjekker ikke Mac engang fordi "overvåkningsprogrammet" vi har fått for å installere på laptopene funker ikke på Mac. =P. Bare merker dem og sender dem avgårde "Ikke gjør noe dumt nå!" . Lenke til kommentar
mushi Skrevet 21. september 2006 Del Skrevet 21. september 2006 Hva er det med nelly furtado nå om dagen egentlig? Synes jeg ser og hører henne overalt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg