mushi Skrevet 21. september 2006 Del Skrevet 21. september 2006 Føkk. Klokka er før 9, og jeg har akkurat stått opp. Hva skjer med verden? Jeg sover da aldri som normale mennesker. Lenke til kommentar
j-- Skrevet 21. september 2006 Del Skrevet 21. september 2006 mushi: bedre å sove til 9 enn å forsove seg til klokka 4 på ettermiddagen. Gjorde jeg på tirsdag =D Ble ikke mye skole på meg den dagen, nei! Lenke til kommentar
mushi Skrevet 21. september 2006 Del Skrevet 21. september 2006 Men livet mitt er å sitte oppe til 5-6 for å stå opp igjen før 12. Ikke legge seg 2 og opp før ni Lenke til kommentar
Snublefot Skrevet 21. september 2006 Del Skrevet 21. september 2006 Norsk læreren syk... Gitt oss en helt hjernedød oppgave som ingen skjønner. Så no vet jeg ikke helt hva jeg skal gjøre. Heldigvis har jeg dataen min Lenke til kommentar
Lightning- Skrevet 21. september 2006 Del Skrevet 21. september 2006 aff... Har naturfag nå og det er kjedelig... sitter jo bare her og hører på en gammel man som babler om ett eller annet!! Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 21. september 2006 Del Skrevet 21. september 2006 Hvorfor har alle pc på skolen nå for tiden? Det er greit nok at min postcount stort sett ble grunnlagt på GK og VK1, men jeg gikk trossalt på media. Er det noe nytt som har skjedd, eller? PC-revolusjon: Forum to the people. Lenke til kommentar
Snublefot Skrevet 21. september 2006 Del Skrevet 21. september 2006 Kan fint gjøre arbeidet selv om læreren ikke er her, men når ingen skjønner hva vi skal gjøre så vet jeg rett å slett ikke... Lenke til kommentar
Lightning- Skrevet 21. september 2006 Del Skrevet 21. september 2006 Jeg har med min egen pc.. Lenke til kommentar
Leontodon Skrevet 21. september 2006 Del Skrevet 21. september 2006 Jeg låner en bærbar av skolen. Hos oss får alle utdelt en pc på starten av skoleåret som skal leveres før sommeren. Og sånn blir det neste år også. Lenke til kommentar
Nitrius Skrevet 21. september 2006 Del Skrevet 21. september 2006 weehi, da er kåseriet ferdig og jeg skal begynne med filmreferat. Hurra for norsk! Lenke til kommentar
mushi Skrevet 21. september 2006 Del Skrevet 21. september 2006 (endret) Jeg satt bare på pc i friminuttene når jeg gikk på vgs. Det er 2 år siden. Tror ikke vi hadde en pc med bedre os enn '98. Tror mye har forandret seg på det området i værtfall. EDIT: TV-shop på TV Endret 21. september 2006 av mushi Lenke til kommentar
Gjakmarrja Skrevet 21. september 2006 Del Skrevet 21. september 2006 God Morgen alle forumtroll. Bersj, norsklæreren er syk. Oppgave ligger på itslearning. "Lær dere alt pensum har og si om norrønt" Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 21. september 2006 Del Skrevet 21. september 2006 Hvorfor har alle pc på skolen nå for tiden? Det er greit nok at min postcount stort sett ble grunnlagt på GK og VK1, men jeg gikk trossalt på media. Er det noe nytt som har skjedd, eller? PC-revolusjon: Forum to the people. 6906350[/snapback] Media her i gården gitt. Det går ikke en dag uten at jeg sitter på en pc. I dag tok jeg meg en halv dags fri. Må slappe av litt. Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 21. september 2006 Del Skrevet 21. september 2006 Jeg er fornøyd. Stod opp 2 timer tidligere i dag og freste gjennom åtte kjemioppgaver. Lenke til kommentar
mushi Skrevet 21. september 2006 Del Skrevet 21. september 2006 Shit! Jeg får Latheral tigh trainer for KUN 1299,- Får med masse shit, og menneskene blir så tynne og fine etterpå TV-shop ruler! Kan alle utenatt :!: Beste reklamen er "Magic Bullet" Lenke til kommentar
Neppe Skrevet 21. september 2006 Del Skrevet 21. september 2006 Er ikek du tynn og fin fra før da mushi ? Lenke til kommentar
Lightning- Skrevet 21. september 2006 Del Skrevet 21. september 2006 Ser du på Tv-shop så mye at du kan alt utenatt?? Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 21. september 2006 Del Skrevet 21. september 2006 Herr Brun, nå må du røske litt tak i deg selv. Hun er ikke verdt å deppe over. 6906218[/snapback] Hun er verdt å deppe over. Tingen er at jeg ikke har fått noe definitivt svar, hun skulle tenke på det til neste onsdag. Herregud, det er langt under et døgn siden hun sa det, jeg må da få lov til å deppe litt fortsatt? Lenke til kommentar
mushi Skrevet 21. september 2006 Del Skrevet 21. september 2006 (endret) Er ikek du tynn og fin fra før da mushi ? 6906390[/snapback] Men jeg har ikke Latheral tigh trainer. Trenger bare å trene 5 min om dagen også blir jeg tynn og uten noen former Trenger bare trene i 2 uker også! Er ikke så tynn egentlig tror jeg. @megvel: Ja. TV-shop er det beste som går på natta og mårran Endret 21. september 2006 av mushi Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 21. september 2006 Del Skrevet 21. september 2006 Hvorfor har alle pc på skolen nå for tiden? Det er greit nok at min postcount stort sett ble grunnlagt på GK og VK1, men jeg gikk trossalt på media. Er det noe nytt som har skjedd, eller? PC-revolusjon: Forum to the people. 6906350[/snapback] Media her i gården gitt. Det går ikke en dag uten at jeg sitter på en pc. I dag tok jeg meg en halv dags fri. Må slappe av litt. 6906371[/snapback] Har dere ikke mac på media der du går? Det har dem nemlig her, kun macer. Wh1te: Jeg har pc på skolen fordi vi har norskeksamen med IKT, og stort sett gjør på pc det som kan gjøres på pc. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg