Gå til innhold

Siste Ordet 5. [oppdaterte regler 16.11.06!]

b-real

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+9817234daf

Hvorfor har alle pc på skolen nå for tiden? Det er greit nok at min postcount stort sett ble grunnlagt på GK og VK1, men jeg gikk trossalt på media. Er det noe nytt som har skjedd, eller? PC-revolusjon: Forum to the people.

Lenke til kommentar
Hvorfor har alle pc på skolen nå for tiden? Det er greit nok at min postcount stort sett ble grunnlagt på GK og VK1, men jeg gikk trossalt på media. Er det noe nytt som har skjedd, eller? PC-revolusjon: Forum to the people.

6906350[/snapback]

Media her i gården gitt. Det går ikke en dag uten at jeg sitter på en pc.

I dag tok jeg meg en halv dags fri. Må slappe av litt.

Lenke til kommentar
Herr Brun, nå må du røske litt tak i deg selv. Hun er ikke verdt å deppe over.

6906218[/snapback]

Hun er verdt å deppe over. Tingen er at jeg ikke har fått noe definitivt svar, hun skulle tenke på det til neste onsdag. Herregud, det er langt under et døgn siden hun sa det, jeg må da få lov til å deppe litt fortsatt?

Lenke til kommentar
Er ikek du tynn og fin fra før da mushi ? :):love:

6906390[/snapback]

Men jeg har ikke Latheral tigh trainer. Trenger bare å trene 5 min om dagen også blir jeg tynn og uten noen former :w00t: Trenger bare trene i 2 uker også!

Er ikke så tynn egentlig tror jeg. :innocent:

@megvel: Ja. TV-shop er det beste som går på natta og mårran :love:

Endret av mushi
Lenke til kommentar

6906350[/snapback]

Media her i gården gitt. Det går ikke en dag uten at jeg sitter på en pc.

I dag tok jeg meg en halv dags fri. Må slappe av litt.

6906371[/snapback]

Har dere ikke mac på media der du går? Det har dem nemlig her, kun macer.

Wh1te: Jeg har pc på skolen fordi vi har norskeksamen med IKT, og stort sett gjør på pc det som kan gjøres på pc.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...