Gå til innhold

Siste Ordet 5. [oppdaterte regler 16.11.06!]

b-real

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
JAAAAAA for faen. Endelig EN date som gikk bra. Faen meg på tide. *euphoric*

6904964[/snapback]

Jeg skal hoppe i taket bare jeg får en date, jeg. *frustrert*

Men, gratulerer til deg. *enda mer frustrert*

6905003[/snapback]

Har en kompis jeg kan hooke deg opp med, men han er litt nerd :p

Lenke til kommentar

6904964[/snapback]

Gratulerer! Håper det utvikler seg positivt all the way. :)

6904991[/snapback]

thank you, thank you. Jeg håper virkelig at det gjør det. Nå lar jeg bare det hele seile i riktig retning ;)

edit: @ enden. Jeg er nerd, hu er også litt nerd. Faen meg perfect match. Hu digger stort sett alt jeg digger. Så dette her ser virkelig lovende ut ;)

Endret av MrLeftfield
Lenke til kommentar

6904964[/snapback]

Gratulerer! Håper det utvikler seg positivt all the way. :)

6904991[/snapback]

thank you, thank you. Jeg håper virkelig at det gjør det. Nå lar jeg bare det hele seile i riktig retning ;)

edit: @ enden. Jeg er nerd, hu er også litt nerd. Faen meg perfect match. Hu digger stort sett alt jeg digger. Så dette her ser virkelig lovende ut ;)

6905016[/snapback]

u lucky bastard. Kona mi kunne ikke brydd seg mindre om data helt til noe jeg har satt opp til henne ikke fungerer. Da blir det bråk :p

Lenke til kommentar
Nå har jeg bada å greid voffsen...Nå ligger den og stiker voffs, samt snorker på fanget mitt...Jaja, varm er den da i det minste:P

6905005[/snapback]

Glad eg har en korthåret vofs så eg slipper det der. Har fylt poser med pels når tispen til min søs røytet. :ermm:

6905031[/snapback]

Men min voffs er liiiten da:P Så jo, den røyter som faen..Men men, så lenge man greier den en gang om dagen så funker det...

Lenke til kommentar

6904964[/snapback]

JAAAAAAAAAA! YOU GO GIRL! kjempe gla på dine vegne :D *klemmepå* tell me everything!

6905054[/snapback]

nekt, eller så kommer Ueland til å sladre om alt til hu xD Men for å si det sånn, jeg er i 7nde himmel. sånn ca.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...