Gå til innhold

Siste Ordet 5. [oppdaterte regler 16.11.06!]

b-real

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hehe omtrent det samme som friskis, vet ikke helt hva jeg skal begynne på av de 2.

Lurer på hvem som er best  :hmm:

6904616[/snapback]

Begynn på Friskis, så kan vi trene sammen. :p

EDIT: Sats er dritdyrt. Jeg betaler rundt 1200 i ÅRET for å trene på F&S.

Endret av AnAnAs
Lenke til kommentar
Håper dere i ledelsen er klar over hvor mye mer arbeid dere tar inn over dere ved å ha denne tråden åpen!

6904586[/snapback]

Du kan bare se hvor mange vi må være her for at dere skal oppføre dere noenlunde.

6904608[/snapback]

Akkurat det!

Ta heller og steng denne tråden.

Så tar dere å overvåker om dritte fordeler seg på resten forumet eller ikke!

Det er bare å slå hardt ned på et forsøk på spre dritte til andre deler av forumet, så er dere kvitt problemet etter en stund.

Lenke til kommentar
Fordi ? ;o
Jeg er best.

Hvorfor bruker du alltid ";o" smileyen?

6904542[/snapback]

Fordi den er søt ;p

Jeg vil ha tilbake gode gamle Dahl... :hm: Han virker jo alt forandret - til det verre. :(

6904552[/snapback]

Gode gamle Dahl ? Det er ikke det nicket som er godt og gammelt.

Hvor mye koster det i måneden for å gå på sats?

6904592[/snapback]

370,- tror jeg.

Lenke til kommentar
Hele deg er et trist kapittel for hardware. Har du ikke noe godt å komme med, hold kjeft.

6904547[/snapback]

Jeg liker deg egentlig Andre, men jeg må si meg enig med Herr Brun her. Det er formålsløst å sitte og randomflame alle som driver nettverket fordi du selv valgte å forlate det da ledelsen var uenig med deg.

6904599[/snapback]

Du tiltaler Dahl med fornavn, men ikke meg? *såret*

Lenke til kommentar
Jeg vil ha tilbake gode gamle Dahl... :hm: Han virker jo alt forandret - til det verre. :(

6904552[/snapback]

Enig.

3 røde og 2 grønne her inne? Hva skjer?

6904571[/snapback]

Fordi vi er ute etter små rasister som deg. Jeg er lei av å bli diskriminert grunnet min farge. Så hva om jeg er grønn? Betyr det at jeg har liten penis? Nei, tvert imot. Betyr det at jeg er mindre intelligent? Muligens, men hva så? Betyr det at benken jeg sitter på ikke er god nok for en blå kar som deg og dine tilhengere? Nå er jeg lei, jeg forlater dette forumet for evig og alltid. Aldri mer vil jeg sette min fot her.

Dotten ut.

Lenke til kommentar
Håper dere i ledelsen er klar over hvor mye mer arbeid dere tar inn over dere ved å ha denne tråden åpen!

6904586[/snapback]

Du kan bare se hvor mange vi må være her for at dere skal oppføre dere noenlunde.

6904608[/snapback]

What he said, kunne ikke vært mer ening med der Am3k :)

Lenke til kommentar

Fordi vi er ute etter små rasister som deg. Jeg er lei av å bli diskriminert grunnet min farge. Så hva om jeg er grønn? Betyr det at jeg har liten penis? Nei, tvert imot. Betyr det at jeg er mindre intelligent? Muligens, men hva så? Betyr det at benken jeg sitter på ikke er god nok for en blå kar som deg og dine tilhengere? Nå er jeg lei, jeg forlater dette forumet for evig og alltid. Aldri mer vil jeg sette min fot her.

Dotten ut.

6904649[/snapback]

Dotten er søt :love:

Lenke til kommentar

Dotten ut.

6904649[/snapback]

Dotten er søt :love:

6904660[/snapback]

Søtestetete moderatoren, det :love:

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...