Gå til innhold

Siste Ordet 5. [oppdaterte regler 16.11.06!]

b-real

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hvorfor får jeg minus for å "ikke ha over 1000 innlegg" i Vurder brukeren over deg når jeg har godt over 3200? Folk teller ikke poster i OT. :hrm:

6904359[/snapback]

Fordi det er "status" å ha innlegg...

Du visste vel at folk synes det ?

6904368[/snapback]

Er tøffere å mange poster i OT imo :)

Zeromaxxzor :love:

Lenke til kommentar
Kjæresten min er 159cm, jeg er 180cm. Ikke så veldig stor høydeforskjell, men hun må alltid stå på tærne når vi nusser. Hihihi.

6904089[/snapback]

Unnskyld meg, tøffen. Jeg er 1.60 og du er 1.79, hvis vi skal være pirkete. Og det er du som må bøye deg. hihihi

Lenke til kommentar
Kjæresten min er 159cm, jeg er 180cm. Ikke så veldig stor høydeforskjell, men hun må alltid stå på tærne når vi nusser. Hihihi.

6904089[/snapback]

Unnskyld meg, tøffen. Jeg er 1.60 og du er 1.79, hvis vi skal være pirkete. Og det er du som må bøye deg. hihihi

6904394[/snapback]

Ok, ok, vi ble jo enige om at jeg er 180cm og du 160cm, (selv om du egentlig er 159cm).

Lenke til kommentar
Hvorfor er du under "Something else"? Aalton?

------

Håper jeg får lagt ut bildet av det jeg har jobba med på skolen i to uker nå. en i klassen som tok bilde av den, og skal sende det til meg etterpå ellernoe.

6904439[/snapback]

Jeg er admin, og har derfor valgt å benytte meg av muligheten til endre tittelen min :love:

Lenke til kommentar

------

Håper jeg får lagt ut bildet av det jeg har jobba med på skolen i to uker nå. en i klassen som tok bilde av den, og skal sende det til meg etterpå ellernoe.

6904439[/snapback]

Jeg er admin, og har derfor valgt å benytte meg av muligheten til endre tittelen min :love:

6904462[/snapback]

Kan du bytte min til "gud" eller noe annet passende? :)

Lenke til kommentar

------

6904439[/snapback]

6904462[/snapback]

Du kan bytte min til "Sporadisk hasjvrak"? :p

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...