Gå til innhold

Siste Ordet 5. [oppdaterte regler 16.11.06!]

b-real

Anbefalte innlegg

Damnit, jeg ville liksom ha noe spesielt for meg selv. Så kommer du å ødelegger for meg :cry:

6904175[/snapback]

Kan trøste deg med at gutter vokser til de er litt over 20 år. :)

6904214[/snapback]

Dette trøster meg og ikke Bundy. Han sin spesielle ting var at han kjenner ei jente som er 1.52. Men jeg ødela den spesielle tingen ;)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

mushi, takk :love:  Jeg hadde en cyste i kjeven som de valgte å fjerne i dag, jeg kom til dem forbredt på en undersøkelse som vanlig med noe bilder og slikt, men så bestemte de seg for å gjøre et inngrep. Det som er galt med kjeven min er at venstre side av kjeven er tunn, ergo den skulle vært tykk, da er det slik at jeg kan brekke kjeven bare ved et fall, dette er litt skummelt :(

6904149[/snapback]

Åh. Håper du blir bedre fort! Fint at kjeven din ikke har knekt allerede, det tror jeg er litt vondt. :ermm:

Ikke dra på byn før du har fått jernplate i kjeven da :)

Lenke til kommentar
Damnit, jeg ville liksom ha noe spesielt for meg selv. Så kommer du å ødelegger for meg :cry:

6904175[/snapback]

Kan trøste deg med at gutter vokser til de er litt over 20 år. :)

6904214[/snapback]

Huh? Jeg sa at jeg kjenner en som er 152, og hun er 16. Så sier han at han kjenner en som kanskje er lavere. Så derfor ødela han for meg.

Lenke til kommentar
*snip*

6903331[/snapback]

Sånt er jo genialt! :D

Pappa fortalte om en gang da han ble ringt av en selger. Først sa han at han kan vente litt, så gikk han på do og satt en stund, tok seg en tur i dusjen, og 1/2 time senere kom han tilbake og sa at "det passer ikke akkurat nå".

Minner meg om noe annet. Tror det var sånn at han hadde parkert og skulle legge på penger på parkometeret. Da han kom tilbake til bilen hadde han fått parkeringsbot. I den tiden tror jeg han jobba i noe byggergreier, så han henta noe saker i bagasjerommet, gikk bort til parkometeret, og putta masse sparkel og dritt inn i myntinntaket! :lol:

Lenke til kommentar
Dette trøster meg og ikke Bundy. Han sin spesielle ting var at han kjenner ei jente som er 1.52. Men jeg ødela den spesielle tingen ;)

6904223[/snapback]

Med å kjenne en som er lavere, men som vokser mere?

6904236[/snapback]

Jeg kjenner en som mest sannsynlig er lavere. om han vil vokse har ikke noe med saken å gjøre

Lenke til kommentar
Jeg kjenner en som mest sannsynlig er lavere. om han vil vokse har ikke noe med saken å gjøre

6904249[/snapback]

Da blir kanskje Bundy sin venn minst. :p

6904260[/snapback]

Jada det kan hende, men vi snakker om hva vi kjenner til nå

Endret av Luchy
Lenke til kommentar

mushi, takk :love:  Jeg hadde en cyste i kjeven som de valgte å fjerne i dag, jeg kom til dem forbredt på en undersøkelse som vanlig med noe bilder og slikt, men så bestemte de seg for å gjøre et inngrep. Det som er galt med kjeven min er at venstre side av kjeven er tunn, ergo den skulle vært tykk, da er det slik at jeg kan brekke kjeven bare ved et fall, dette er litt skummelt :(

6904149[/snapback]

Åh. Håper du blir bedre fort! Fint at kjeven din ikke har knekt allerede, det tror jeg er litt vondt. :ermm:

Ikke dra på byn før du har fått jernplate i kjeven da :)

6904225[/snapback]

Jeg håper det gåt over fort også, er ikke glad i være syk, eller å ha vondt jeg.. :cry:

Det værste er egentlig den tristefølelsen du har inni deg etterpå, du er kvalm og blodet i munnen din smaker ikke særlig godt.

Hmm jernplate? får jeg det?

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...