Gå til innhold

Siste Ordet 5. [oppdaterte regler 16.11.06!]

b-real

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
AnAnAs, jeg kjenner en som er 152, slå den :p

6904059[/snapback]

Tror jeg kjenner en som er lavere. Vet ikke høyden hans men han er liten!

6904069[/snapback]

Hun er 16 år da, hun blir ikke høyere.

6904059[/snapback]

Helst ikke, har problemer nok fra før. :p

6904070[/snapback]

Hehe, tenk hvor lett man blir overvektig da :O

Lenke til kommentar
Da var jeg tilbake fra sykehuset :) Det endte opp med at de utførste et inngrep i kjeven, så nå sitter jeg rimelig doper på både 500, og 600mg snertestillende - takk gud fro dem..

6904088[/snapback]

*kosepå*

Hva var i veien med kjeven din? Fikk med meg at du skulle dit, men ikke hvorfor. :blush:

Lenke til kommentar
Da var jeg tilbake fra sykehuset :) Det endte opp med at de utførste et inngrep i kjeven, så nå sitter jeg rimelig doper på både 500, og 600mg snertestillende - takk gud fro dem..

6904088[/snapback]

Du har funnet noe annet å ruse deg på med andre ord :tease:

Det gikk bra da med andre ord?

Lenke til kommentar

6904088[/snapback]

På fredag da eg brakk tåo så måte eg ta 6 bedøvelses sprøyter og brekka tåo på plass, skal tru eg følte meg dårleg ;)

Lenke til kommentar

6904088[/snapback]

*kosepå*

Hva var i veien med kjeven din? Fikk med meg at du skulle dit, men ikke hvorfor. :blush:

6904108[/snapback]

mushi, takk :love: Jeg hadde en cyste i kjeven som de valgte å fjerne i dag, jeg kom til dem forbredt på en undersøkelse som vanlig med noe bilder og slikt, men så bestemte de seg for å gjøre et inngrep. Det som er galt med kjeven min er at venstre side av kjeven er tunn, ergo den skulle vært tykk, da er det slik at jeg kan brekke kjeven bare ved et fall, dette er litt skummelt :(

Lenke til kommentar

6904059[/snapback]

Tror jeg kjenner en som er lavere. Vet ikke høyden hans men han er liten!

6904069[/snapback]

Hun er 16 år da, hun blir ikke høyere.

6904101[/snapback]

Han er også 16

6904131[/snapback]

Damnit, jeg ville liksom ha noe spesielt for meg selv. Så kommer du å ødelegger for meg :cry:

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...