Gå til innhold

Siste Ordet 5. [oppdaterte regler 16.11.06!]

b-real

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jeg ser ikke sånn ut   :roll:

BMI'en din er undervekt... da er du kanskje litt tynn, ikke mye men litt. Du har 18.6 i BMI!

6903941[/snapback]

Æsj. hadde 18 før :hrm: Er også nede i 48 et par ganger i mnd. Ser ingenting forskjell jeg, så tror ikke vekt har så mye å si. BMI er bare bullshit for den tar ikke hensyn til muskelmasse eller beintykkelse (elns).

Lenke til kommentar
Blurblarbeg, her har jeg gått i månedsvis uten å utsettes for kjedebrev/-meldinger, og plutselig spretter det fram en tosk på MSN og sier «Ville du savnet meg viss jeg døde? send denne til 7 personer innen 7 minutter, ellers vil du dø i 2007». ):

6903954[/snapback]

Den suger.

Lenke til kommentar
Blurblarbeg, her har jeg gått i månedsvis uten å utsettes for kjedebrev/-meldinger, og plutselig spretter det fram en tosk på MSN og sier «Ville du savnet meg viss jeg døde? send denne til 7 personer innen 7 minutter, ellers vil du dø i 2007». ):

6903954[/snapback]

Og derfor skal du ikke la fjortisser legge deg til på MSN.

EDIT: Sendte du den videre? Hvis ikke, kan jeg få PC-en din?

Endret av Skarstad
Lenke til kommentar
Ligget seg til Cupfinale

6903939[/snapback]

Du snakker om sånne fotball-greier? :yucky:

6903940[/snapback]

Ikke for å mobbe, men.

Du var liten. :p

6903960[/snapback]

På bakgrunn av det jeg har sagt, eller har du sett meg? Var du på hw-lan?

Lenke til kommentar
Æsj. hadde 18 før  :hrm: Er også nede i 48 et par ganger i mnd. Ser ingenting forskjell jeg, så tror ikke vekt har så mye å si. BMI er bare bullshit for den tar ikke hensyn til muskelmasse eller beintykkelse (elns).

Vel, du vet vel hva BMI betyr. Den tar hensyn til totalt vekta di, dvs bein og muskler og alt :p

Det er også logisk at jo lavere man er, jo mindre energi trenger man og omvendt...

Lenke til kommentar
Hvilken serie spiller du i?

kor gammle er dei du spiller for?

Spiller i 1.divisjon for de som er ett år eldre. (Gutter født i 1991)
Broren min er like gammel som deg. De slo førstelaget deres 5-0.
Førstelaget vårt (1992) er vel ikke det beste som finnes, så jeg kan skjønne at de tapte. :p

6903968[/snapback]

hehe, 1 divisjon er jo drit bra :)

både 92 laget mit og 90 laget spiller i 2. divisjon, og med 90 laget så taper me ganske mykje då :ermm: ...

92 laget er ganske useriøst...Meg og ein anna liger 1 steg over noen av spillerne, og 10 steg over dei andre :whistle:

Det er så gale med dei verste at dei legger seg ned på bakken når keepern skyter ut mot dei :p | :hrm:

Endret av DanielKorshar
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...