Gå til innhold

Siste Ordet 5. [oppdaterte regler 16.11.06!]

b-real

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hvor høy er du?
Omtrent 1.68 - 1.70.

@ Impetus: Hvorfor oppfører du deg som en drittsekk over PM? Har jeg gjort deg noe galt?

Skjult tekst: (Marker innholdet i feltet for å se teksten):

Eiiid!

Alle sier du er liten og ung XD

Og jeg svarer

Hva mener du? Ok nok at jeg er 13 år, og fyller 14 i november. Er nok ung i forhold til visse brukere her på forumet, men betyr det at jeg er idiot for det? Nei, tenk deg om. Du oppfører deg som en 12-åring og sender teite PM-er som egentlig du burde holdt inni deg.

Og en ting. Er kanskje ikke så høy og muskuløs, men det teller fint lite, pga. jeg er ikke voldelig, kommer sjelden i slosskamp osv.

Uansett, alder tror jeg ikke teller så veldig mye på dette forumet, bare du oppfører deg greit, skriver som en normal person og ikke er helt bajas.

Mvh. Zeromac

Så, i denne situasjonen er det ikke jeg som oppfører meg barnslig og umoden.

Og en ting, jeg er DRITT lei av at folk på forumet dømmer meg pga. at jeg er 13. Det finnes mange brukere her som er 16+ som oppfører seg som om de var 10-åringer. Jeg mener at alder har ingenting å si, bare du oppfører deg som en normal person.

Er sånn ca 1.68 - 1.70cm høy, og veier 55 kg.

Endret av Zeromac
Lenke til kommentar

Øyh! Ikke mobb mine 180 cm og 60 kg!  :blush:

6903809[/snapback]

164 og 50 kg :cool: Banker deg ANYDAY!

6903857[/snapback]

Tøff nå? Hæ? Du rekker ikke opp, så!

6903879[/snapback]

Kjæft! Jeg står på en stol og bruker balltre! :mad:

@Zeromac: synes du er mer voksen enn meg i hue, selv om jeg er 7 år eldre :)

Endret av mushi
Lenke til kommentar
Vekt og høyde diskusjon ja... Tror jeg har vært med på det før :)

Anyway 184 cm 70,2 kg

6903871[/snapback]

Eg er ca174cm (somsagt igjen :whistle: ) og 67-68kg...

Er jo ganske sterk av meg og, pleier ofte og klikke/klikke tilbake på 16'åringane som er dobbelt så store som meg :p

Lenke til kommentar
Hvor høy er du?
Omtrent 1.68 - 1.70.

Og en ting, jeg er DRITT lei av at folk på forumet dømmer meg pga. at jeg er 13. Det finnes mange brukere her som er 16+ som oppfører seg som om de var 10-åringer. Jeg mener at alder har ingenting å si, bare du oppfører deg som en normal person.

6903888[/snapback]

Ok, du er også høyere enn meg. :( Og du er 13?! Det skiller oss tre år, og du er høyere enn meg?! ARGH!

Jeg er så totalt enig. Det er intelektuell, høflig og saklig alder som teller.

@mushi: Basert på høyden kunne vi muligens blitt et par :hmm: Men basert på alder? :hm:

Endret av The Strategy-player
Lenke til kommentar
Hvor høy er du?
Omtrent 1.68 - 1.70.

@ Impetus: Hvorfor oppfører du deg som en drittsekk over PM? Har jeg gjort deg noe galt?

Skjult tekst: (Marker innholdet i feltet for å se teksten):

Eiiid!

Alle sier du er liten og ung XD

Og jeg svarer

Hva mener du? Ok nok at jeg er 13 år, og fyller 14 i november. Er nok ung i forhold til visse brukere her på forumet, men betyr det at jeg er idiot for det? Nei, tenk deg om. Du oppfører deg som en 12-åring og sender teite PM-er som egentlig du burde holdt inni deg.

Og en ting. Er kanskje ikke så høy og muskuløs, men det teller fint lite, pga. jeg er ikke voldelig, kommer sjelden i slosskamp osv.

Uansett, alder tror jeg ikke teller så veldig mye på dette forumet, bare du oppfører deg greit, skriver som en normal person og ikke er helt bajas.

Mvh. Zeromac

Er sånn ca 1.68 - 1.70cm høy, og veier 55 kg.

6903888[/snapback]

Seriøst, syntes synd på den fyren...

Send han til meg så banker eg han opp :p

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...