Gå til innhold

Siste Ordet 5. [oppdaterte regler 16.11.06!]

b-real

Anbefalte innlegg

*kose på personvern*

Jeg har klart å "stjele" en login-kode på jobben som det står en annens navn på, så hvis jeg ikke vil at det skal stå Thea på kvitteringene en liten stund skifter jeg bare kode en stund. Anonymitet er jo skøy for et kvarters tid eller slikt.

6902944[/snapback]

Thea? Trodde du het Cathrine. Jeg er forvirret.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hadde ingenting med deg å gjøre. Så bare et par poster om nazimodding og ble litt forutintatt.

Du er nok ikke den største skaperen av krangling her. :)

6903070[/snapback]

Det er Nazimodding her, kommer det alltid til å være. Jeg nevner ingen navn, men de av dere som er det, og har hørt min mening direkte før, vet hvem dere er..

;)

6903108[/snapback]

Vel, moderatorene er oppnevnt av eierne til å styre forumet. Eierne kan faktisk gjøre akkurat som de vil. Så slik er nå det. Like it or leave it. :)

*nyte Toto - Africa* :love:

Lenke til kommentar
Vet at det ikke er lov, men jeg må bare ha svar på at bitte lite spørsmål.

6903184[/snapback]

Hvorfor gjorde du det da ? :o

Gah, vi skal ta klassebilde i morgen.

Liker så absolutt ikke å sta foran kameraet, bak kameraet liker jeg derimot veldig godt. :)

6903197[/snapback]

Tok klassebilde for et par uker siden vi. Får vel katalogen om et par ukers tid.

Lenke til kommentar
Jeg har ikke vært særlig syk (som i nødt til å holde seg inne/hjemme) på rundt to år. :love:

6900200[/snapback]

Nice!

Åssen syk er du da? Vis du er forkjøla så er du ikke syk, forkjølelse er en femi sykdom :p
Syk som veldig vondt i halsen, feber og utrolig øm varm kropp, hodepine og slapphet.

Når eg først blir syk varer det gjerne en uke men så er det laang tid mellom hver gang.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...